.










Yaşim Onsekizde Gittim Askere Nuri Sesi Güzel Eski Şarki


Yaşım 18 De Gittim Askere (Bilinmeyen Asker Şarkıları)






Yaşım 18 de Gittim Askere Şarkı Sözleri

Erzurum Dağı'nda da kurdum iskele
Anam aman iskele
Yaşım onsekizdi de gittim askere
Erzurum, vala beni askere aldın da
Alayların doldu mu Erzurum
Benimlerimle de bölüklerin ikmal oldu mu Erzurum
Şenol Erzurum

Erzurum Dağı'nda bindim katıra
Aman anam katıra
Anam yok ki de babam bedel yatıra
Erzurum, vala beni askere aldın da alayların doldu mu
Benimle de bölüklerin ikmal oldu mu?
Şen ol Erzurum...


Reklamlar






Labels: , , , , , , ,



3 yorum:

  1. Bu sözlere sahip şarkı hakkında herhangi bir bilginiz varmı ? Yardımcı olursanız çok seviniriz..

    askere gittik genç yaşta
    postal ayakta kep başta
    askerlerin içinde
    bizim asker bir başka

    kahraman asker yiğit asker
    cennete gider şehit asker
    askerlerin içinde
    en büyük asker bizim asker

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu başlığı takip edin. Bu bir şiir, şarkı olarak seslendirilmiş olma ihtimali de var tabiki.

      http://www.askerturkuleri.com/2013/04/asker-turkusu-siiri-postal-ayakta-kep.html

      Sil
  2. askerim ölmüş

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.