.










Hakkarideki 24 Şehit Anisina Rap Şehitler Ölmez (Diyarbakir Şehitlerini Söyleyenlerinin Ağzından)


Hakkarideki 24 Şehit Anısına Yapılan Rap  
       Şehitlerime Allah'tan rahmet ailelerine sabır ve başsağlığı diliyoruz. 24 Şehit haberine dayanamayan bir gurubun daha önce Diyarbakır şehitleri için yazdıkları ve seslendirdikleri şarkıyı bir çoğunuz duymuşsunuzdur. Aynı tarz aynı mekan işte yeni bir rap şarkısı, bu tarz çalışmaların hiç birşeye yaradığı kanısında değilim. Şehit ailelerinin acısnı elbetteki dindirmiyor, belki dolmuş duygulu gençlerin boşalmasıdır tek faydası...




Google Reklamları


-->






















 Hakkari 24 Şehit Anısına Yazılan Rap Şarkısı (Şehitler Ölmez)
Diyarbakır 13 Şehit için yazılmış rap şarkısını biliyorsunuz. Bu şarkı da aynı tarzda ve o şarkıyı referans alınarak yazılmış bir rap şarkı. Onun bir ileri boyutu, şarkının bir yerinde "Şerefiniz olsa, ona da sokarım." deniyor. Şarkının bazı yerlerindeki sözleri tasvip etmeme rağmen şarkıyı yayınlıyorum. 24 Şehit haberini duyunca aklıma ilk gelen Akşehirliler buna ne diyecek sorusuydu. Beklentileri cevaplayan "Taçsız Kral-Serseri Stayla" cevap verdi.
Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez, Ne Mutlu Türk'üm Ölmedi Ülküm, bu sözleri hatırlıyorsunuz. Daha öfkeli ama öfkenin ses tonunda değil sözlerde gizli olduğu bir rap parçası dinleyeceksiniz.
Anahtar Kelimeler; Serseri Stayla,taçsız kral,asker rap,arabesk rap,rap izle,rap dinle,hakkari şehitleri için yazılan şarkı,24 sehit rap izle,24 sehit rap sözleri



Hakkarideki Şehit Olan 24 Askerimizin Anısına Yazılan 24 Şehit Rap Şarkısı Sözleri
Yinde duydum 24 şehit var, tutamdım kendimi affedin dostlar,
Ben susuyom ama kalemim yazıyo, siz bana bakmayın ciğerim yanıyo.
Vurulan benim gardaşım Allahım, Hergün tek tek gardaşım ölüyo.
Elimden gelmiyo bak hiç birşey Ondan sonrası şarkıya dönüyo,
Şehidim anne bak kan içinde Yine kan döktük tamam yeter be!
Askerim ölmüş sebebini arama Hakkaride hain bi çatışma.
Yetmiş milyon adıyla bende, Haykırıyom evet, tüm kinimle
Şimdi herkes beni iyi duysun Gardaşım ölümüş vatan sağolsun.
Artık Türkiye sen susamazsın. Evlatların gidiyor, duramazsın.
Düşünüyo musunuz bu nasıl feryat? Kaç yıl çileyle büyüttüm Allah'ım.
Bak gine garibin ocağı yıkıldı. Gene bir ananın kanadı kırıldı.
Belki bugün senin ocağın tütüyor, Bana olmaz deme bunu kim biliyor.
"Ne mutlu Türküm, Vatan Sağolsun!" Diyerek 70 milyon ayakta.
Şehidim artık rahat uyursun Ayyıldızlı bayrak ayakta.
Vatan bölünmez duysun Pkk, Şerefiniz olsa sokardım ona da.


Ne kadar Pkk'lı pi* ulan varsa Hepsinin anasını bir bir dağda
(Bu sözü kınıyoruz - kalleşlik kişiye aittir, ana babasının tercihi değil)
Ölünüz leştir diriniz kalleş Ölünüzü dirinizi *****(Biiip)
Boşuna uğraş ve çabalarınız. Albayraktır bizim vatanımız.
 Bayraksızlar duyun köpekler. Ne mutlu Türküm durun veletler
 Haykırıyom yine Pkk'lı pi*ler Vatan bölünmez şerefsiz itler.
Nereye baksam garibin ocağı Hiç görmedim dünyada bu yası
Fakirin oğlu bugün askerde Devlet baba senin oğlun nerede?
Kalleşe karşı büyük bir sesle Yazacağım ulan inadına hep bekle
Senin başında büyükce bir taş, Benim artık gözlerimde bir yaş.
 Sen borcunu ödedin bak yiğidim. Artık sıra, sıra bizde gardaş.
 Şehit, şehit , şehit annesi babası Devletim duy artık durdur bu yası.
24 Can bu ana evladı, anasının gözleri yaşlı da kaldı.
Vatan sağolsun anam sen ağlama Bağır da duysun soysuz pkk.
Şerefiniz olsa ona da sokardım. Şerefiniz yok sizin adımı da basarım.
 Sokun kafanıza "şehitler ölmez!" Sok bunu beyne "vatan bölünmez!"
 Şehitler ölmez, ölmez, ölemez Vatan bölünmez Pkk'lı bölemez.
Ay yıldız kırmızı beyazdır, Gücünüz yetmez kanla kaplıdır.
Bizi bilen bilir hepimiz askeriz. Vatan için bayrak için canımızı veririz.
Vatandır ana bu şehit olur ölmeyiz. Bir karış toprağı ona haram ederiz.
 Şehidimin adını göklere dizeriz. Ay yıldız gölgesine de gömeriz.
 Ne mutlu kardaş Türküm diyene Ölmedi şehidim bağır ve söyle
Mehmedim hakkını sen helal eyle Seninle gurur duyuyor bu Türkiye
Devlet baba hadi sen de bi söyle Sence adaletmi ki bu böyle
Verin Pkk'yı bizlerin eline Görün soysuzların cesedini yerde
Ne mutlu gardaş Türküm diyene Ölmedi şehidim bağır ve söyle
Mehmedim hakkını sen helal eyle Seninle gurur duyuyor bu ülke
Devlet baba hadi sen de bi söyle Sence adaletmi ki bu böyle
Verin Pkk'yı bizlerin eline Görün soysuzların cesedini yerde
Vatan bölünmez şehitler ölmez Ne mutlu türküm, bayrağım inmez.
Ne kadar Pkk'lı pi* ulan varsa Hepinizin anasını bir bir dağda
Ölünüz leştir diriniz kalleş Bak söylüyorum: "Türk-Kürt kardeş"
Nereye baksam garibin ocağı Hiç görmedim rüyamda bu yası
Fakirin oğlu bugün askerde Devlet baba senin oğlun nerede?
Kalleşe karşı büyük bir sesle Yazacağım ulan inadına hep beste
Yeter artık devletim! Yeter bu şehit! Yapmayacaktık, yazmayacaktık.
 Haberleri gördük yine dayanamadık. En azından öfkemizi ** çıkardık.
Son sözümde sana pkk Ben Türkiye'nin sesiyim. Sanmayın burda kalır!
Milletim bunun öcünü alır. Asker Şarkıları
(Sözler videoya aittir. Sözlerde her ne hata varsa yazana aittir. Biz sadece sözleri yazıya döktük. Bazı yerleri düzeltmeye çalıştık.)

Labels: , , , , , ,



14 yorum:

  1. ben bu şarkıya hayranı be ezberlemeye çalışıyom yarısındayım

    YanıtlaSil
  2. hani yazdın ya
    "Ne kadar Pkk'lı pi* ulan varsa Hepsinin anasını bir bir dağda
    (Bu sözü kınıyoruz - kalleşlik kişiye aittir, ana babasının tercihi değil)" diye lan mal belkide anası babası zorluyo sonuçta anası babası büyütüyo !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın kardeşim katılıyorum

      Sil
  3. seninki faraziye belkilerle olmuyor bu iş, kaç ana oğlu gelse diye her şeyini döker ortaya, senin dediğin gibi aileler eskide belki vardı, onlarda bilinçlendi, bu tavırlar bölücü tavırlar. Suçlu bir kaç yüzünden milyonları kötülemenin kötü bakmanın ne luzumu var.

    YanıtlaSil
  4. anasının suçu ne olum

    YanıtlaSil
  5. siz niye pkk lı deilsiniz..anneniz ve babanızın sayesinde..!

    YanıtlaSil
  6. hayır anne babanın rolu bir yere kadar... Azer gibi bir zalimin oğlu Hz. İbrahim, Hz. Nuh gibi bir babanın isyankar oğlu... En zıt örneklerle ailenin etkisinin sınırlı olduğunu göstermeye çalıştım. Verilen terbiye ve ahlakı kimse Hz. Nuh'dan daha iyi veremezdi...

    YanıtlaSil
  7. Canım Kardeşim , senle Gurur Şeref duyuyorum , yanındayım , bestelegin şarkıları her gün dinliyorum. Sana aksi cevap verenlerin anaların arkasındayım Onlar şerefsizlerin teki ! Her ana oğlunu ve kızını eğitir.Eğitemeyen hem orospu hem pkk'lıdır. Ne kadar pkk varsa anasını sikeyim !!

    SENİNLE GURUR DUYUYORUM.
    Paşalı Birol.

    YanıtlaSil
  8. HELAL OLSUN KARDEŞLERİM NE MUTLU TÜRKÜZ

    YanıtlaSil
  9. olum bu şarkı şehitlerimiz için o yüzden

    YanıtlaSil
  10. TÜRK - KÜRT KARDEŞTİR. ''Pkk KALLEŞTİR.''

    YanıtlaSil
  11. Dağda üç Beş domuz Sürüsü
    Tutturmuş Bir Kürdistan Türküsü
    Eline Almış Bayrak Diye Bir Masa örtüsü
    Satsan Beş Para Etmez Ne Dirisi Ne De ölüsü
    Soyu Soysuz Olan Sensin Toprak Senin Neyine
    İte itlik Yapıp Kafa Tutma Beyine
    Anlasa Dediğimi Sokaktaki Köpek Ağlar Haline
    Duy Ulan Soysuz
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene!!!

    YanıtlaSil
  12. şarkıyı ezberledim

    YanıtlaSil
  13. Çok ama cok guzel

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.