.










Şehit Mektubu Ben miyim Anne Şiiri (3-5 Nöbetinde - Duygul Ağlayarak Okunan Şiir)


Şehit Mektubu 3-5 Nöbetinde ( Ben miyim Anne ) Şiiri




Şehit Mektubu Sözleri

Vakit gece, alaca karanlık,
3-5 nöbetinde ayakta, dimdik uyanık
Görevi devrelan bendim anne

Estikçe esiyor rüzgar,
Ayaza kesiyor kar
Yol duman duman
Üst baş sırılsıklam
Sular içinde ayaklar
Parmaklar donmuş
Ne gam,
Alev alev yanıyor iman ateşi
Isıtıyor yürekleri vatan sevgisi
Türk askeri çelik gibi sağlam
Aşk ile kavrulan ben miyim anne

Adım başı pusu
Hınca hınç baskın
İhanetin ayak sesi yaklaşıyor akın akın
Dost görünen düşman yılan gibi
Çıpkın gibi, hayın mı hayın
Eli tetikte, gözü mevzide
Ruh bedenle darmadağın
Hedefte görülen ben miyim anne

Plan tamam erince
İşaret verince ak babalar
Şeytani şerlerini sürünce
Yalak yalak yağıyor bombalar
Kurşunlar değiyor döne döne
Gümüş kunyeli göğüsler patlıyor
Haki gölgeler yükseliyor gök yüzüne
Sırtından vurulan ben miyim anne

Gönüllere huzur, kalplere metanet
Kalanlara ya Sabır, gidenlere gani gani rahmet



Reklamlar






.............................................

Açılan bir tebessüm yanaklarda
Dudaklarda son kelimeyi şehadet
Dünyadan ayrılan ben miyim anne
Erken terhis erken teskere
Ağaran şafaklar doğan güneşe gebe
Geçiliyor birlik merasim tören
Kuş kanat memlekete uçuluyor
Çukurlar kazılıyor kabrime
Kefenler dikiliyor kolsuz beden
Alınlara ay yıldızın ışığı saçılıyor
Bayrağa sarılan ben miyim anne?



Türkçe olimpiyatları Şehit Mektubu çok güzel bir şehit şiiri, adını herhangi bir kaynakta bulamadık ama en büyük olası ismi "Ben miyim Anne"dir. Sitemizde bir çok asker şarkısı, şiiri, şehit ağıtları, anne türküleri bulunmaktadır. Sitemizi Facebooktan da takip edebilirsiniz.
Facebook Adresimiz


Labels: , , , , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.