.










Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez Rap Serseri Stayla (Akşehir Dinle)


Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez Asker Rap (Serseri Stayla)
       Diyarbakırda 13 Şehit hepimizin yüreğini yaktı, bu çocuklar bazılarının duygularına tercuman oldular, Hakkaride 24 şehidimize ağıtlar yakıldı, bu çocuklar kendilerince duygularını döktüler, işte yine bu çocuklardan bir şarkı "Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez ". Bu da rap bir parça, genel olarak gurubun tarzı belli, şarkılarında tasvip etmediğimiz ifadeler var; ama askerlerimiz ve şehitlerimizin anıldığı bu şarkıları sitemizin teması çerçevesinde yayınlıyoruz.




Akşehir Serseri Stayla Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez Rap Şarkı Sözleri


Oy Memedim oyyy, oy anan öle yavrum, ben senin kefenine sarılmak için mi doğurdum kurban olduğum? Oy yiğidim, oy şehidim, oy Ali'ye nederim ben? Ooooyyy yavrum...
(Kadersiz Askerler Şarkısından Alınmış bu bölümle başlıyor şarkımız)

Şehitlerin adına baş koyduk biz bu yola
Al sancak uğruna öleceğiz ağlama,
Ağlama anam benim, oğlun ölmedi senin
Şehit o vatan için, yazılan sözlerin hepsi sizin için

Bu sözleri yazmak istemezdim.
Senin için yazdım yine bak şehidim.
Dün gece haberde gördüm adını,
Annem ağladı, "Vatan" diyordu.
Vatan evladı yok oluyordu.
Kalleş pkk seni vuruyordu.
Yağlı kurşun bedene girerken
Aslan şehidim vatan diyordu.
Ağlama anne vatan bölünmez
Şehitler ölmez, bayrağım inmez
Ben vurulmuşum ah kanlarım akıyor.
Benden geriye künyem kalıyor.
Birgün telefon çalarsa elbet
Duyacağın haberle yıkılma sabret
Başın sağolsun annem derler
Vatan sağolsun ağlama boşver
Çilelisin anam sen yüzün hiç gülmez
Türk anasısın sen belin bükülmez
Kundaklar içinde büyüttün beni
Bayraklar içinde gördün şehidi
Ellerime kınaları yakansın baba
Anama çok iyi bakansın baba
Sen ne dert çile görmüş adamsın baba
Nasırlı ellerin ocak yakansın
Dün gece rüyama girdiler baba
Kalleşce sırtımdan vurdular baba
Döşümden çıktı kurşun ebedi
Resminiz vardı o bile delindi
Şimdi hakkınız helal eyleyin
Sevdiğim kadına selam söyleyin
Öksüz kalan çocuğum size emanet (öksüz annesiz demek )
Ona da vatan aşkını ben gibi öğret
Vatan sağolsun ölmedi şehidim
Peygamberimizin yanında bilirim
Kaç kan akacak daha bizlerden
Kaç yaş dökülecek ana gözlerden
Vatan bölünmez dimdik ayakta
Dedelerimin kanı var bu toprakta
Soysuzun oğlu pkk itleri
Hepiniz geberin köpek leşleri
Aklınızdan bile geçirmeyin asla
Vatan bölünmez sokun kafanıza
Bu yolda ölecek çok bize gardaş
Ne mutlu Türküz biz gardaş

Şehitlerin adına baş koyduk biz bu yola
Al sancak uğruna öleceğiz ağlama
Ağlama anam benim oğlun ölmedi senin
Şehit o vatan için
Dökülen kanlar hepsi senin için

 Şehidimi gördüm tabutta gidiyor
Bayrak sarılmış tabutta gülüyor
Türkiye gözünde yaşlar akıyor
Ağlamayın mehmedim cennete gidiyor
Şehidimin anası sil gözyaşını
Oğlun ölmedi kaldır başını
Gururla bak oğlunun yarasına
Vatan bayrak al sancak uğruna


Reklamlar




Pusu atmışlar mehmedime dağda
Şehit olmuş mehmedim baksana yarasına
Göğsüne girmiş o kurşun amma
İzin vermemiş pkk soysuzuna
Soysuz pkk sonunuz yok sizin
Her Türk gencimiz askerdir bizim
Mesela bak ben başta geliyorum
Vurun lan haydi leşini seriyorum

Bitsin artık şehit haberi
Yaşlara boğuldu babası annesi
Dağdaki üç beş pkk itleri
Bu sözlerim size dinleyin beni
Bir önceki rapimde tasmayı taktım
Yetmediyse eğer zincire bağlarım
Pusu attığın o karanlık yerde
Ulan şehidim kanıyla boğarım

Küfür etmiyorum, rütük kapatıyor
Bak sana rapimi Türkiye dinliyor
Dinleyen herkes size küfür ediyor
Sizin ne olduğunuzu çocuk bile biliyor

 .............

15 ay sonra döneceğim diye söz vermştim
Teskerem tabutum oldu,
Al bayrağım sarılı naaşim üstünde ağlama anam
 Şerefsizlerin oyununa geldik
Gözüm kapanırken şehadetime bile izin vermediler
Vatanım sağolsun anam
Kardaşlarım ve babam sana emanet
Tekbir getir anam
Musalla taşında dururken şehidim
Bırakın ağlamayı
Dualarınız bize
Beddularınız soysuzlara








Labels: , , , , , , , , , ,



1 yorum:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.