.










Eşşek Gibi Geleceksin (Sakarya Firat Filminden)


Eşşek Gibi Geleceksin (Saakarya Fırat Filminden)






Reklamlar





Videoda Geçen En Vurucu İfade Eşşek Gibi Geleceksin!

İyi ula, Ahmet gelmesin, Mehmet gelmesin,
Durali gelmesin, Kim gelecek ula bu dağın başına?
-Eee niye geliyuruz?
-Geleceksin tabi, hem de sözüm meclisten dışarı "Eşşek gibi geleceksin"
Niye geliyomuş, iyi anasını satayım
Püfür püfür Bodrum'a git
Efil efil Marmaris'e git
Antalya'ya portakal ye
Afyon' a kaymak, bu tarafa gelme, ohh
YOK ÖYLE!
-Burası vatan mı kardaşım?
-Vatan.
-Ha bu tependeki bayrak mı?
-Bayrak.
O zaman geleceksin baba!
Eşşek gibi geleceksin!
Valla ben şark kaç sene diye hesplamadım hiç
Eee kızlar zaten okuyor
Hatun onların başında
Yalnızlık kolay mı? Değil tabi yaa. Olur mu?
Ha bu en çok da çamaşır.
Gel operasyondan, yay gibi gerilmişsin zaten
Çök leğenin başına, garı gibi çitile babam çitile
Amma benim yedi ceddim demiş
Ben de derim
Vatan sağolsun, gerisi boş...


Labels: , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.