.










Gurbeti Ben mi Yarattim Damar (Elektro Bağlama )


Gurbeti Ben mi Yarattım Damar Gurbet Türküsü




Gurbeti Ben mi Yarattım Türkü Sözleri

Yokluk beni mecbur etti
Gurbeti ben mi yarattım (!)
Her şeyimi aldı gitti
Gurbetti ben mi yarattım(!)

Akşam olur gölge başlar
Umuduma yeller eser
Yokluk imkanımı keser
Gurbetti ben mi yarattım(!)

Akar susun ayrı alma
Bu ayrılık geçti sanma
Çaresizdim geldi amma
Gurbetti ben mi yarattım(!)


Reklamlar




Gerçekten duygulu bir şarkı, ses mükemmel, yorum da öyle, ama hoş olmayan ve tasvip etmediğimiz yönü isyan içeren ifadeleri, gurbet türküsü olması sebebiyle paylaştığımız bu türkü için isyan ifadelerini kabul etmeme açıklaması  gerekli görülmüştür.

Gurbeti ben mi yarattım şarkısı, canlı performans şarkılar dinle, elektro bağlama şarkıları dinle, süper damar şarkılar dinle, gurbet damar şarkıları




Labels: , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.