.










Askerden Geleceğim Ankara Havasi - Ömer Faruk Bostan


Askerden Geleceğim  İş Bulup Gireceğim - Ankara Oyun Havası - Beni İstiyorsan 15 Ay Bekle Dinle

     Gerçekten ilginç ve eylenceli bir asker şarkısı, "Ankara Asker Oyun Havaları" şeklinde bir kategori eklemek gerek diye düşünüyorum. Güzel bir tarz da hazırlanmış, özellikle yardımcı ses işi  bitiriyor, bilmiyorum rap şarkılardan mı özenilmiş, ya da rap şarkılar mı burdan kapmış ama bu şarkı bir hoş.



Askerden Geleceğim Şarkı Sözleri

Kazamı Sincandır, köyüm Bolatlar
Kazamız Ayaştır, köyümüz Tekke
Beni istiyorsan yarim 15 ay bekle
Beni istiyorsan kuzum 15 ay bekle

Askerden geleceğim,
İş bulup gireceğim
Güzel de bir hatun bulup
Hemen evleneceğim


Kazamız Gölbaşı, köyümüz İncek
Kazamı Sincandır, köyüm Yenikent
Beni istiyorsan yarim 15 ay sabret
Beni istiyorsan kuzum 15 ay sabret

Askerden geleceğim,
İş bulup gireceğim
Güzel de bir hatun bulup
Hemen evleneceğim

Kazamız Polatlı, köyümüz Türkova
Kazamı Etimeskut , köyüm Bağlıca
 Evleneceksen sevdiğim satayım tarla
Evleneceksen kuzum satayım tarla


Askerden geleceğim,
İş bulup gireceğim
Güzel de bir hatun bulup
Hemen evleneceğim



Reklamlar





Labels: , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.