.










Ali Ekber Çiçek Asker Mektubu - Eski Konuşmali Asker Türküleri


Asker Mektubu  Konuşmalı Eski Askr Türküsü (Ali Ekber Çiçek)






Ali Ekber Çiçek Konuşmalı Asker Mektubu Sözleri


Yolladığın mektubunu aldım Ali'm
Ben de sana yazdım belirttim Ali'm
Bizi bunca yıl ayıran zalim
Dilerim Mevladan, iki gözü kör ola

Yolladım mektubu gelmedi aynı
Yolladım mektubu gelmedi aynı oyy
Mektubun kaldığı da yollar ağlasın oyy
Zalim eller oy oyyy

Zalim gurbet yaktı beni kül etti
Bu garip halimi de gören ağlasın oy, oyyy


Hasretin derdiyle eridim gün gün
Yeter artık çektiğim zulüm
Benim aklıma da gelince ölüm
Seni bir kerecik görmeden gidemem Ali'm

Elediğim buğday tükendim ola
Gönülden sevdğim güzel nice ola
Yıkılası dağlar oy oy

Yedi yıldır hasretine yandığım
Yarim gurbet elde neder der mi ola


Elediğin buğdayın aşın bana yetti
Senin gurbette oluşun canıma tak etti
Anam babam hepsi beni terketti
Gel, gel Ali'm.
Yedi yıl çok oldu , yedi yıl bitti

Talan etmiş zalim poyrat bağımı
Şahin vurmuş viran etmiş yuvamı
Ben bu yolda göze aldım ölümü

45'lik plak, eski türküler,gurbet türküleri,asker türküleri,konuşmalı türküler,aşık ,konuşmalı düet,sözleri


Labels: , , , , , , , , ,



5 yorum:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.