.










Geldim 20 Yaşina Şehit Asker Türküsü İsmail Karataş


İsmail Karataş Geldim 20 Yaşına Asker Eyledin Beni Karadeniz Asker Şakrısı Dinle




İsmail Karataş Geldim 20 Yaşıma - Şehit Asker Şarkı Sözleri

Geldim 20 yaşına da asker eyledin beni
Anam elimde değil, dertlere saldın seni
Küçükken dizlerinin üzerinde uyurdum
Ağlama beni anam oy, vatan için büyüdüm
Anam beni ağlama bugün için büdüm

Sağ yanımdan vuruldum oy, yamaçta yuvarlandım
Kurşundur öbür yüküm, gene de mi yollandım
Küçükken dizlerinin üzerinde uyurdum
Ağlama beni anam oy, vatan için büyüdüm
Anam beni ağlama bugün için büdüm

Ay yıldızlı bayrağa da tertibim beni sarıp
Ayişem mektup yazmış, okumasın verelim
Küçükken dizlerinin üzerinde uyurdum
Ağlama beni anam oy, vatan için büyüdüm
Anam beni ağlama bugün için büdüm

Sayılıdur bugünler de anam söyledim geçen
Sonsuza dek ayrılduk, oldum beterden beter
Küçükken dizlerinin üzerinde uyurdum
Ağlama beni anam oy, vatan için büyüdüm
Anam beni ağlama bugün için büdüm

Köyün meydan yerinde oy, cenazemi kılsınler
Ayşem derse bu kimdur, bir gariptir desinler
Küçükken dizlerinin üzerinde uyurdum
Ağlama beni anam oy, vatan için büyüdüm
Anam beni ağlama bugün için büdüm

Admin Notu: Sitemizde bir çok duyulmamış asker türkülerini duymaya hazır olun, bunlara Karadeniz yöresi asker türküleri ve eski asker türküleri de dahil. Asker yolu bekleyenler sitemizde zamanı unutacaklar...


Reklamlar




Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.