.










Gidiyorum Askere Nuri Sesigüzel (Eski Asker Türküsü)


Gidiyorum Askere Nuri Sesigüzel - (Eski Asker Şarkıları Dinle)





Nuri Sesigüzel Gidiyorum Askere Şarkı Sözleri

Kaşların lile benzer de
Dilin bülbüle benzer
Yalınız yatma yarim
Geceler yıla benzer

Göğsümü gere gere de
Gidiyorum askere
Gün olur devran döner
Alırız biz tezkere

Yola çıkma görürler de
Sana gönül verirler
Bu komşular zalimdir
Seni bile verirler

Göğsümü gere gere de
Gidiyorum askere
Gün olur devran döner
Alırız biz tezkere

Yollar uzun bitmiyor da
Gözüm uyku tutmuyor
O yar bana gel gel der
Bu askerlik bitmiyor

Göğsümü gere gere de
Gidiyorum askere
Gün olur devran döner
Alırız biz tezkere




Reklamlar




Labels: , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.