.










Ankarali Ayse Askerdir Benim Yarim Şarkı Klibi Video



Ankarali Ayse Askerdir Benim Yarim Şarkı Klibi Video




Ankaralı Ayşe Eğlenceli bir Asker Şarkısı tanıdık maniler ritmi ve sözleriyle
hoşunuza gidecek bir asker şarkısı türküsü, bu ve benzeri parçaları bloğumuzda bulabilirsiniz, veya herhabgi bir istekte bulunmak için yorum yapabilirsiniz.


Ankaralı Ayşe Askerdir Benim Yarım Şarkı Sözleri

Ayakkabı giyerim üstü güzel olursa
Kaynanamı severim oğlu güzel olursa
Oy narin narin narin Askerde benim yarım
Oy narin narin narin Mersinli benim yarim
Çavuş izin vermiyor ne olur benim halim

Dolmuş geliyor dolmuş, dolmuşun rengi solmuş
O domuşun içinde benim askerim gelmiş
Oy narin narin narin askerde benim yarim
Oy narin narin narin Mersinli benim yarim
Çavuş izin vermiyor ne olur benim halim

Tepsiye fincan koydum içine mercan koydum
Gözün aydın kaynanam yeni gelininin oldum
Gözün aydın kaynanam ben sana gelin oldum
Oy narin narin narin Askerde benim yarim
Oy narin narin narin Mersinli benim yarim
Oy narin narin narin Çavuş izin vermiyor ne olur benim halim.

Reklamlar


Labels: , , , , , , , ,



1 yorum:

  1. şehitlerimize allahtan rahmet ailelerine sabır dilerim türk olarak pkk nın var olması korkutmuyor çünkü türk üz onlar ise kendilerini aşalayan varklıklardır şehiler ölmez vatan bölünemez anlayın türk ün başı dik korkusuz siz gibi şerefdsizlere boyun egmeyiz ne mutlu türküm diyene mustafa kemal atatürk

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.