.










Alur Kaçardum Seni Askerlugum Olmasa Sözleri - Amatör Karadeniz Asker Türküsü


Alur Kaçardum Seni Askerlugum Olmasa Dinle
(Alır Kaçardım Seni Askerliğim Olmasaydı) Şarkısı Sözleri

     Öncelikle çok güzel bir parça, küçük hatalardan arındırılıp tekrar söylenebilirdi; ama bu haliyle de büyük hit yapmış bir çalışma. Şarkının sözlerini "Karadenizce" bilmediğim için yazmakta zorlandım. Hatalar varsa işin ustaları yorum atarak düzelttirebilirler. Maalesef hiç bir sitede şarkı sözlerinin bulunmaması sebebiyle sözler büyük zorlukla eklenmiştir.





Alur Kacardum Seni Askerlugum Olmasa Şarkısı Sözleri

Bir elum var kaleden, bir da pazardadur
Ayru düştum yarimden, bilunki nazardandur
Bozuldu kale yolu artuk araba gitmez
Denizun suyu biter benim dertlerim bitmez

Bağruna taş olurum gozune yaş olurum
Deli gibi severken nasıl kardaş olurum

Al şalım, alı şalım dağları dolaşalım
Aramızda dağlar var, biz nasıl kavuşalım
Göreslendim yarimi, hasret yüreği dağlar
Gözden yaş akmaz ama, kalbum oturmuş ağlar

Dağlar güzel olurdi üstü duman olmazsa
Alur kacardum seni askerlugum olmasa




Reklamlar





Labels: , , , , , , ,



6 yorum:

  1. yha bu siteye bayıldm çok güzel aradgım her şarkı sözünü buldum bu siteyi yapanlara çok teşekkür ederim :) :) :) :)

    YanıtlaSil
  2. süper yaa ben bayıldım özellikle alur kaçar dum seni askerluğum olmassa

    YanıtlaSil
  3. Bi kac hata gordum onlari duzeltmek istedm.
    Bozuldi kale yoli artuk araba gitmez
    benum dertlerum bitmez
    gözüna yaş olurum
    Nasi kardaş olurum
    Al şalum ali şalum daglari dolasalum
    goresledum yarumi

    YanıtlaSil
  4. bağruna taş olurum gözüne yaş olurum

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.