.










Ayri Düşünce Anladim Anam Senin Kiymetini Yüksel Özkasap Eski Şarkılar


Ayri Düşünce Anladım Anam Anam (Eski Yanık Türküler)






Ayrı Düşünce Anladım Anam Senin Hasretini Şarkı Sözleri

Her tarafım kara duman
Ciğerimden gelir al kan
Yabancılar diyarına
Gömüyorlar beni anam

Ayrı düşünce anladım
Anam senin kıymetini
Çekek ağlıyorum
Anam senin hasretini

Anam anam garip anam
Anam anam benim anam
Kırdı isem affet beni
Hakkını helal et anam
Anam anam anam
Anam anam anam oy

Her tarafım kara duman
Çiğerimden gelir al kan
Yabancılar diyarına
Gömüyorlar beni anam

Anam anam garip anam
Anam anam benim anam
Kırdı isem affet beni
Hakkını helal et anam
Anam anam anam
Anam anam anam oy

Süt verirdin gündüz gece
Unuttum bak büyüyünce
Allah'ım alma bu canımı
Ben anamı görmeyince

Anam anam garip anam
Anam anam benim anam
Anam anam anam oy


Reklamlar





Ayrı düşünce anladım anam senin kıymetini, Yüksel Özkasap Anam Türküsü sözleri,
Sitemizde bir çok asker türküsünün yanında gurbet ve anne türküleri de bulabilirsiniz. Askerlerin ve gurbettekilerin ikinci evi olacak sitemiz. Yorum yaparak çalışmalarımıza destek olabilir, geri dönüşüm sağlayabilirsiniz.



Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.