.










Ufrali Asker Rap Şarkisi Vatani Görev (Video Klip - Sözleri )


Urfali Asker Rap Şarkisi Vatani Görev 

     Bir Tv programında parçalarını seslendiren grup, benzer çalışmalardan geri kalmamış. Alışıldık bir alt müzik kullanmalarına rağmen başarısız bir çalışmaya benzemiyor. Ama çalışmaya amatör demek de gerekiyor. Dinleyin, forumlarda "Urfalı Asker Rap" şeklinde etiketlenebilecek bir parça





Vatani Görev Ufralı Asker Rap Şarkı Sözleri

Bir valiz var bir de bi çanta
Dönemem belki, gelemem bir daha
Gidiyorum sizden uzaklara
Vatani görev bu sonu ölüm olsa da
Bitecek sonunda


Bir valiz var bir de bi çanta
Dönemem belki, gelemem bir daha
Gidiyorum sizden uzaklara
Vatani görev bu sonu ölüm olsa da
Bitecek sonunda


 Ayrılık vakti bu, tak diye geldi
Her Türk doğan asker olacak di mi?
Gidiyorum işte dönmezsem ben geri
Bu vatanın uğruna çekerim çileleri
Valizimi yerden gözler doldu ağlarım
Vatan borcu can borcudur seve seve yaparım
Bu topraklar benim ise canımı hiçe sayarım
Ağladığıma bakmayın sevinçtendir yaşlarım
Şafak vakti silah elde oğlun askerde anne
Gözlerin dolmasın sakın arkamdan hiç üzülme



Reklamlar






15 ay işte bu kolay biter mi?
Asker dediğin vatan can vermeli
Yürekten sevmeli, ölümüne gitmeli
Sakın ağlama yar dönerim ben geri
Ardıma baktım göz yaşı dinmedi
Beni gerçekten seven vardı di mi?
Yoksa bu yaşlar sahte bi sevgi mi?
Ben gidince ağlar benim sevenlerim
Sabret sevdiğim döneceğim ben geri
Ölüm ayırsa bile bırakmam ellerini

Zor değil ki ayrılmak
Tek bir ses ve tek yürek
 Beni üzen tek bu dert
Bildiğini terketmek
Zor bir duygu zor biterse
Sözlerinle değil mi?
Tuncayoğlu  unuttu bak gözlerimde özlemin
Gitmeden önce son kez sarıl bana
Sıcaklığın ve kokun hep aklımda
Herşeyi unuturum ama seni asla
Sakın ağlama yar döneceğim ben sana
Ölürsem üzülmesin beni seven dostlarım
Sanki ben hiç doğmadım
Bu da size son şarkım.


Bir valiz var bir de bi çanta
Dönemem belki, gelemem bir daha
Gidiyorum sizden uzaklara
Vatani görev bu sonu ölüm olsa da
Bitecek sonunda






Labels: , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.