.










Ağlama Anam - Mavi YazmaBülent Serttaş (Anne Şarkilari)


Ağlama Anam Ağlama Mavi Yazma Bağlama Şarkısı





Ağlama Yar Ağlama Anam - Ağlama Anam Şarkı Sözleri

Ana bu akşam aklıma sen geldin
Dersi bıraktım çalışamadım
Gece saat bire geldi
Uyku gözüme girmedi
Sen eskiden bu saatlerde
Benim beşiğimi sallardın
Uykunu harab ederdin benim için
Ağladığım zaman, hastalandığım zaman
Kalkardın süt verirdin, nane kaynatırdın
Ana, canım ana halin önümde bir anıt gibi durur
Sen şimdi leğnin başında oturmuş hamur yoğurursun
Yarın ekmek yapacaksın,
Gözlerin tezek dumanından yaşaracak
Alnında ter bulgur bulgur kabaracaktır
Peynirli ekmek yapacaksın
Ben orada yokum ağlayacaksın
Ağlama anam ağlama

Gündür bu nasıl olsa geçer
 İnsan insana tez kavuşur
Ben seni hiç unutamadım, hiç unutamıcam
Ben okuyam ana, okucam
Göreceksin bak mühendis olucam
Harput'a gelecem, ezan sesinde
Elin öpecem, canım ana,kurban ana, hayran ana


Reklamlar






Ağlama yar ağlama anam
Mavi yazma bağlama
 Mavi yazma tez solar anam
Ciğerimi dağlama

Elma al olanda gel anam
Bahçayı dolan da gel
Hasta düştüm gelmedin
Bari can verende gel

Dugulu Anne Şarkıları - Anne Türküleri - Ağlama Yar Ağlama Anam Şarkı Sözü
Bülent Serttaş'ın seslendirdiği bu güzel anne şarkısını eskiler bilir, şarkının ön bölümündeki şiir yoktur. Ama şiir duygulu, şarkıyı başka bir boyuta taşımış, Bu şarkı asker analarına itafen anne özlemi çeken askerlerimiz için sitemize eklenmiştir.
Askerlik gurbetinizin tez zamanda bitmesi ve ailenize kavuşmanız dileğiyle... (askerturkuleri.com)




Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.