.










Kalk Mezararindan Uyan Be Anne (Sezer Kuzucu Eski Annem Rap Şarkısı)


Sezer Kuzucu Kalk Mezarından Uyan Be Anne - Eski Yorumu





Sezer Kuzucu Kalk Mezarından Uyan Be Anne Rap Şarkı Sözleri

Herkes anne kıymeti bilsin,
 Gözlerim yaşlıydı veda ederken
Allah'a emanet dedin giderken
Beni gördüğünde yüzün gülerken
Gözün kapandı gittin birden
Kalk mezarından uyan be annem

Ölmek bu kadar kolay mı anne
Hayatımızdaki iş son perde
Kapanıyo gözlerin annem önümde
Tutmuyo dizlerim bedenim yerde
Şimdi sen yanımda olmasan bile
Aklım fikrim yine hep sende
Bak bana anne gör sefil halimi
Bırakıp gittin ellere beni
Mezarının taşına başımı da koydum
Kalk mezarından uyan be anne!

 Gözlerim yaşlıydı veda ederken
Allah'a emanet dedin giderken
Beni gördüğünde yüzün gülerken
 Gözün kapandı gittin birden
Başında ağladım, dayanamadım
Sarıldım boynuna yalvardım
Anne gitme kal yanımda diye
Sen beni duymadın öldün işte
Küstün mü yoksa, gelmedim diye
Kaç kez geldin rüyama söyle






Beslettin, büyütün, kol kanat gerdin
Ömrümde kıymeti sen bana verdin
Her zaman benim oğlum en büyük derdin
Üstümde emeğin büyüktür anne
 Uykuyu terkederdin anam ben uyanınca
Başımda beklerdin ya anam hastalanınca
Göz yaşı akıtırdın be anam canım yanınca
Annem ne olur, ne olur hadi gel yanıma


 Gözlerim yaşlıydı veda ederken
Allah'a emanet dedim giderken
Beni gördüğünde yüzün gülerken
Gözün kapandı gittin birden
Kalk mezarından uyan be anne

Allah kimseye vermesin
Bu duyguyu ve acıyı
Ben çektim ben bilirim bir tek bu sancıyı
Annenizin değerini iyi bilin arkadaşlar
Anam babam ve kardeşlerim gerisi hep yalan
Gerisi hep kahpe.....
Her günüm zindan bana.....




Reklamlar




Labels: , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.