.










Son Kez Öpeyim Seni Şehit Yavrum - Şehit Anasi Şiiri





       "Son Kez Öpeyim Şehit Yavrum" çok duygulu bir şiir, yazanın yüreğine sağlık, eminim siz de bu güzel şehit şiirini beğeneceksiniz.Şehit babasının evladına şiiri. Eğer seslendirilmiş bir halini bulsaydım mutlaka eklerdim. Eğer yüreğine ve sesine güvenen bir misafirimiz seslendirirse, sitemize eklemekten gurur duyarız...

Son Kez Öpeyim Şehit Yavrum - Şehit Babasından Evladına Şiir

Davul zurna ile yolcu etmiştik.
Beraber oynayıp halay çekmiştik.
Biz seni vatana asker etmiştik.
Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

"Vatan sana canım feda" diyordun.
Vatanı canından çok seviyordun.
Dileğin kabul oldu "şehit" oldun. 

 Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

Ağlamam diye sana söz vermiştim.
Şehit anası ağlamaz demiştim.
Bir düşman kurşunuyla şehit düştün.
 
Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

Tabutunun üstünde bir al bayrak,
Tabutuna sarıldım ağlayarak.
Kaderimmiş şehit anası olmak.
 
Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum. 

Kurşun adres sormazmış ne yapayım.
Sen yoksun bağrıma neyi basayım?
Gururluyum ben" şehit anası"yım.
 
Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

Ana yüreği dayanmıyor işte,
Benim gözüm yok sarayda köşkte.
Bir ana ne ister evladından başka.
 
Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

Gözlerimden yaş değil kan akıyor.
Evlat acısı bağrımı yakıyor.
Yavrum tabutundan kanlar akıyor. 

 Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

Kardeşlerin baş ucunda duruyor.
Bacın, Eşin saçlarını yoluyor.
Baban evlat acısıyla yanıyor.
 
Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.





Yavrum Şehit oldun gençlik çağında,
Yetim yavrun eşinin kucağında,
Sanki bayram var ana ocağında,
 
Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

Haberi duyanlar koşup geliyor,
Herkes "Allah rahmet eylesin" diyor.
Oğul senin acın bana yetiyor.
 
Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

Cenaze namazını kılıyorlar
Sinemi bölük bölük bölüyorlar.
Artık seni benden ayırıyorlar.
 
Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

Bir yavruyu anasından ayırmak.
Olur mu hiç bu acıya dayanmak.
Tek tesellim "şehit anası" olmak.
 
Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

Oğul,oğul beni duyuyor musun?
Tabutunda rahat uyuyor musun?
Mekanın cennet, uğurlar olsun! 

 Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

Bir Mehmet ölür bin Mehmet’cik doğar.
Ey evladı şehit düşen analar!
Anlarsa beni bir tek onlar anlar. 

 Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

Salim Bey; Vatan sahipsiz değildir.
Benim yavrum ölü değil; şehittir
Şehitler ölmez Allah'ım şahittir.
 
Son kez öpeyim seni "şehit" yavrum.

                     Salim Şengül


Reklamlar



Labels: , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.