.










Selda Bağcan Ağladim Anne Şarkısı (Hedefim İnsandı)


Selda Bağcan Ağladım Anne Şarkısı


Reklamlar






Selda Bağcan Ağladım Anne Şarkı Sözleri

Hedefim insandı, vur emri geldi. 
Ellerim titredi, ağladım anne. 
Bir sağıma baktım bir de sol yanıma. 
Yüreğim sızladı, ağladım anne. 

Gecenin yarısı, dağın başında. 
Siperde beklerken, ayışığında. 
Hedef oldu, durdu karşımda. 
Yüzümü çevirdim, ağladım anne. 

Yolun karşısında, yakın yerdeydi. 
Gördüğüm kadar, genç de biriydi. 
Bir taşın dibinden, kalktı yürüdü. 
Ardı sıra baktım, ağladım anne. 

Onun da yolunu bekleyen vardır. 
Anası, babası, sevdiği vardır. 
Belki de yuvası, yavrusu vardır. 
Kıymadım vurmaya, ağladım anne. 

O da benim gibi emir kuluydu. 
Belli memleketi, Güney Doğu'ydu. 
Bilmem ki, o da beni vurur muydu? 
Ben ona kıymadım, ağladım anne. 

Labels: , , , ,



1 yorum:

  1. Harika. İnsan bu şiiri okurken yada dinlerken sanki oradaymış olayı yaşıyormuş gibi bir duyguya kapılıyor. Anlatması zor. Kimse ayrım yapmasın herkesinde bir insan olduğunu düşünsün.

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.