.










Yetim Yavrum -Sana Kiyan Eller Yana Şehit Ağidi


Yetim Yavrum Sana Kıyan Eller Yana Şehit Ağıdı




Yetim Yavrum - Sana Kıyan Eller Yana Şehit Ağıdı Sözleri

Yedin yavrum, ömrün yedin.
Daha taze körpe idin
Bir zalimden kurşun yedin.
Sana kıyan eller yana

Yedin yavrum, ömrün yedin.
Daha taze körpe idin.
Bir zalimden kruşun yedin.
Sana kıyan eller yana
Eller yana..

Güzel yavrum ben öleyim
Topraklara ben gireyim
Uyan yavrum seni seveyim
Sana kıyan eller yana
Eller yana

Reklamlar




Güzel yavrum ben öleyim
Topraklara ben gireyim
Uyan yavrum seni seveyim
Sana kıyan eller yana
Eller yana

 Ağıt yaktım yavrum sana
Buladılar kızıl kana
Yazın mezar taşlarına
Sana kıyan eller yana






Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.