.










Ölmez Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez - 8 Şehit - Adi Mehmedim Şehitlerimiz için Yapilmiş Beste


Adı Mehmedim - Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez - Şehitlerimiz İçin Yapılmış Beste

19 Haziran 2012 tarihindeki hain saldırı ile şehit Hakkari Dağlıca'da şehit düşen 8 askerimiz ve gazilerimiz için gelsin bu güzel şarkı. Ölmez Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez. - Adı Mehmedim.






Ölmez Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez - Adı Mehmedim Şarkı Sözleri

Bir kor düştü ocağına Adı Mehmedim.
Dal gibi düştü toprağa benim Mehmedim.
Güneş yakar dağı taşı, suyu ısıtır
Mezarında ağlayın, ayı ısıtır

Bu sanadır sana sana,  yeni dinleyin
Kalmayacak kanın yerde, yerde Mehmedim
Şimdi dinlesin, kahpeler, çakal sürüsü
Ölmez şehitler ölmez, vatan bölünmez
Şehitler ölmez ölmez, vatan bölünmez.


Reklamlar



Labels: , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.