.










Gurbette Ömrüm Geçecek Yüksel Özkasap Eski Şarkılar


Gurbette Ömrüm Geçecek Yüksel Özkasap (Eski Gurbet Türküsü )





Yüksel Özkasap Gurbette Ömrüm Geçecek Şarkı Sözleri

Gurbette ömrüm geçecek
Bir daracık yerim de yok
Oturup derdim dökecek
Bir vefalı yarim de yok

Aman aman aman aman
Amman amman amman
Bir vefalı yarim de yok

Dünya diyorlar ki fani
Toprak emer tatlı canı
Hastalandım ilaç hani
Bir acısız ölüm de yok

Aman aman aman aman
Amman amman amman
Bir acısız ölüm de yok

 Gönlüm bir güzele düştü
Sarfedecek malım da yok
Özendim deviş olmaya
Hırka ile şalım da yok

Aman aman aman aman
Amman amman amman
Hırka ile şalım da yok


Reklamlar





Yüksel Özkasap gurbet türküleri, Gurbette ömrüm geçecek türküsü sözleri, şarkı sözleri. Bu şarkıyı ben gibi yaşı yetmeyenler başka ses sanatçılarından dinlemiştir. Ama Yüksel Özkasap'ın yanık sesi şarkıya başka bir duygu katıyor. Bu sanatçının yakın zamanlardaki yorumlarını dinledim, onlar da da bu yanık sesi bulmak imkansız.

Labels: , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.