.










Şeref Bildim Vatani Satmadim Anne (lay lay lay ritminde rap)


Şeref Bildim Vatanı Satmadım Anne (Yattı Diyenleri Bekledim)




Şeref Bildim Vatanı Satmadım Anne Asker Şarkısı Sözleri

 Mermi Yedim Anne Üşüyor Tenim
Künyem gelsin herkese benden hediye
Şehidin arkasindan oku methiye
Kurşuna yetim hakki var ola diye
Boşyere tek kursun hiç atmadim anne

Yatiyor diyenler hep yalan söylüyor
Hiçbir gun yatmadığımızı biliyor
Öyle konuştukça düşmanlar gülüyor
Yattı diyenleri hep bekledim anne

Dedeniz Maraş'da son şehit olmuştu
Babani Antep'de kor kurşun bulmuştu
Dün gece düşlerimin sonu olmuştu
Şeref bildim vatanı satmadım anne

Bayrağın sevgisiyle dolu bedenim
Yüreğimde nefret kin yoktur ki benim
Mermiler yedim anne usuyor tenim
Kimseye düşmanca hiç bakmadim anne

Düşmanlar namert olmuş yiğitlik yoktur
İtlere yemek veren satilmiş çoktur
Hainler yalanmiş karinlari toktur
Vuruldum vuruldum hiç bitmedim anne

Hubbul vatan mineli iman diyorum
Müslümana her gün dua ediyorum.
Az kaldi hainler ben de geliyorum
Eccadımı hiç inkar etmedim anne

Şehitlere Fatiha okunmasin mi?
Basinda haftalarca durulmasin mi
Dökülen bu kadar kan yerde kalsin mi
dogruya yalani hic katmadim anne

Emirlerle gelecek gelmesin bana
Gözlerime bak sen yeterim ben sana
Timsah gözyaşlilar gitsin yollarina
Kimseyi aldatip hiç gitmedim ana

Ben bu musalladayim gelenler olursa
Silmeyin bu taştain kanim kurusa da
Birileri burda nutuk okurlarsa
Beyhuda laflari hiç yutmadim ana

Yalanlarla tüysüz kazlari yolmadim
Falan filan yerle müdür olmadim
21 yasinda ben gemi almadim
Basimi eğip de diz çökmedim anne

Aslim neslim bellidir künyem kitabe
Detaklinlik verenler imam hatibe
Kiblem seyyar değil inanki kabede
Patriğin elini hiç öpmedim anne

Kimselere kizip da bağiramadim
İtleri yemeklere ben cağirmadim
Haramla helali bi yoğuramadim
Haram lokmalari hic tatmadim anne

Mevsimlik Müslüman olmadim ki anam
Papazla hic kibleyi bulmadim anam
Soyuz asillerle hic kalmadim anam
Kurumlu bacada hic tutmedim anam

Dinimize ilimli karli dediler
Gayri müslümlerle iftar yedirdiler
Askeri düşündükçe gülümsediler
Mazlumu korudum hiç itmedim anne

Emir kullarimiza dokunmayiniz
Kimselerden de korkup hiç kaçmayiniz
Evlat verdik diye hiç sakinmayiniz
Şehit oldum şehit hiç ölmedim anne

Bu amatör çalışmanın sözlerinde açıktan veya gizliden bazı gönermeler yapılmaktadır, öncelikle bu ifadelerin bir çoğuna katılmadığımızı, bu ifadelerin mesnedsiz ve kabullenmelere dayandığına inandığımızı belirtmek isteriz.

Labels: , , , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.