.










Ceylan Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Annem - Eski Anne Türküsü


Ceylan Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Annem Eski Anne Türküsü




Reklamlar





Eller Kadir Kıymet Bilmiyor Annem Şarkı Sözleri

Rastlarsan gözleri yaşlı yavruna,
Suçuna bağışla sarıl boynuna, 
Biz bize yaşarken geldik oyuna, 
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem. 
Senin kadar kimse sevmiyor Annem. 

Bir yar için seni terk edip gittim. 
Vicdanıma bir sor "Ne acı çektim" 
Kendimi ben sana emanet ettim. 
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem. 
Senin kadar kimse sevmiyor Annem. 

Rastlarsan gözleri yaşlı yavruna. 
Suçuna bağışla sarıl boynuna.

Biz bize yaşarken geldik oyuna. 
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem. 
Senin kadar kimse sevmiyor Annem. 

Ne sevgiler geldi geçti kalbimden. 
Kimse anlamadı garip halimden. 
Senin hasretini duydum derinden. 
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem. 
Senin kadar kimse sevmiyor Annem. 

Rastlarsan gözleri yaşlı yavruna, 
Suçuna bağışla sarıl boynuna, 
Biz bize yaşarken geldik oyuna. 
Eller kadir kıymet bilmiyor Annem. 
Senin kadar kimse sevmiyor Annem.




Labels: , , , , ,



1 yorum:

  1. eller kadir kıymet bilmiyor ama ana gibi kimse sevmiyor seven varsada herşey para paran varsa sevilir ve sayılırsın neden böyle bu isyan nedir bu feryat annem inanınki dinlerken ğözlerimden yaşlar su gibi aktı allah kimseye acı çektirmesin saygılarımla konyalı ziya baldı 05078626793

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.