.










Anadan Ayri Babadan Ayri Kamuran Akkor


Anadan Ayrı Babadan Ayrı Kamuran Akkor Dinle




  Reklamlar



Kamuran Akkor Anadan Ayrı Şarkı Sözleri

Yazık bomboş geldi geçti en güzel yıllar,
Sararken kırıldı aşka doymadan kollar,
Benim gibi sevdiğine hasret kalanlar
Garip gibi köşelerde hep ayrı ayrı
Anadan ayrı, babadan ayrı
Bir de yardan ayrı kaldım, hepsinden acı, 
Of of  hepsinden acı.

Sıladan ayrı, yuvadan Ayrı
Bir de yardan ayrı kaldım, hepsinden acı, 

Of of  hepsinden acı.



Benşim gibi sevdiğine hasret kalanlar
Garip bir köşede hep ayrı ayrı

Bir de yardan ayrı kaldım, hepsinden acı, 
Of of  hepsinden acı.



Çeken bilir şu gurbetin acılarını,
Uykusuz geçen gecenin sancılarını,
Kim özlemez ana, baba, bacılarını.
Bir de yardan ayrı kaldım, hepsinden acı

Labels: , , , , , , ,



1 yorum:

  1. konyalı ziya çooooooook ğüzel yüreyine sağlık 05078626793

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.