.










Adem Aydaş Asker Türküsü Arabaya Bindim Anam Dönmüyor Teker Adem Aydaş Şebnem Kısaparmak Düet


      
ADEM AYDAŞ ASKER TÜRKÜSÜ 1
Adem Aydaş Asker Türküsü "Arabaya Bindim anam dönmüyor teker." Bu parça sadece Adem Aydaş'ın yorumu. Güzel bir asker türküsü, bir çok insanın asker türküsü denilince "Asker Oldum Giydim Yelek"den sonra aklına gelen ilk şarkıdır bence..


 
ŞarkınınSözleri
ADEM AYDAŞ ASKER TÜRKÜSÜ 2 
Adem Aydaş Asker Türküsü Arabaya Bindim Anam Dönmüyor Teker Şebnem Kısaparmak ile yaptığı düet çalışması, şarkının ortasında Şebnem Kısaparmak güzel bir şiir okuyor, Adem Aydaş'ın yorumu ve ses tonu da farklı, ayrı bir keyif alacağını bir asker şarkısı, ben ilk bunu duymuştum ve defalarca dinlemiştim, Asker olacaklar, asker yolu bekleyen bayan arkadaşlar ve ne asker olan ne de asker yolu bekleyen, tek derdi duygusallık olan, Keyfine varmak için dinleyenlere Adem Aydaş Şebnem Kısaparmak Arabaya bindim Anam

Adem Aydaş Asker Türküsü Arabaya Bindim Anam Dönmüyor Teker Türküsünün Sözleri
Arabaya bindim anam dönmüyor teker?
Sılanın yollarıda anam çok uzun çeker.
Askerlik değil mi anam, anam boynumu büken
Dönerim inşallah, ağlama anam.

Askerlik değil mi anam, anaam anaaam  boynumu büker
Dönerim İnşallah ağlama anam.

Ellerinde valizler gözlerde yaşlar
Veda ediyor anam bak arkadaşlar
Geçmiyor anaam, anaam anam Kışlada günler.
Baba bayramın mubarek olsun

Şebnem Kısaparmak Şiiri
Oy anam canım anam güzel anam. Can anam hiç aklımdan çıkmıyor sözlerin. Anam duy sesimi dinle beni. Öğüdünü tutuyorum, namusum, bayrağım,vatanım ve dinim için bekliyorum. Silahımı öyle bir kavradım ki anam. Düşman namert sel olsa aksa geçemez üstümden, çünkü senin gibi ananın evladıyım ben. Başım dik zerre kadar korku yok yüreğimde, iman var yüreğimde, sönmeyen bir cesaret alevi, gözlerim ışıl ışıl, çünkü ben Türk genciyim, Türk evladıyım. Anla ana anla beni, "oğul" dediğin "can" dediğin kınalı kuzun, amenetin başında. Kaldır başını yerden ağlama, ağlama anam. Sil gözlerindeki yaşı, sonra sonra hakkını helal et ana! Bu can bu vatana, bu can bu bayrağa, bu can bu toprapa, bu can Kur'ana bi de sana, bu can sana kurban olsun canım anam. Bi gün, bi gün olur da benden önce haberim gelirse sana, "Şehit olmuş" derlerse üzülme, kara yazılar bağlama, ağlama olur mu ana, sakın ağlama. Aç yüreğini bağır "Oğlum şehit oldu" de. "Emanete sahip çıktı." de "Can verdi de yol vermedi" de. Sonra da bana "Hakkımı helal ettim" de ana. Bana hakkını helal et ana, bütün mehmetcikler adına bana hakkını hella et ana.

Vapura bindim de dalgalar tuttu.
Attığım mektupları da anam, balıklar yuttu.
Çok sevdiğim babam, babam babam beni unuttu.
Baba bayramın mübarek olsun.


Labels: , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.