.










24 Şehit için Asker Rap Beyşehir Stayla


24 Şehit Asker Rap (Beyşehir Stayla)




Beyşehir Stayla 24 Şehit Asker Rap Sözleri
Bir kar yağar ince ince
Komandonun hali nice
Bir operasyon var bu gece
Hey paraşütçü komando


Belki dağlar duman duman savrulur
Belki sesim çığlık çığlık duyulur
Belki yavrun bir tabuta koyulur
Üzülme anne...

Hakkari dağlarında pusu kurmuşlar
Gardaşım Mehmedim'i vurmuşlar
Analar durmaz gözleri ağlar
Yeter lan artık .....'lar (Allah'sız ifadesini kullanmıyoruz)
Vatan sağolsun diyor ve babalar
19 Ekimde saldırı yaptılar
Mehmetçik'e pusu kurdular
Beni de alın lan Mehmedimin yanına
Şehit olayım ben vatanımın uğruna
Al bayrağa sarılı tabutum olsun
Bayrağım için can feda olsun
Kökünüzü kazırız biraz adam olun
Bayrak dediğiniz kefeniniz olsun
Hadi lan hadi beni de vurun
Bu vatan bizim sizin olamaz
Pkk'lı pi*'ler bizi yıldıramaz
Ağlama ana sen sil gözyaşını
Oğlun hayatta kaldır başını
19 Ekimde Türkiye ağladı
Sen bari yapma, kıyamam ben sana
Şehit oldum ben vatanımın uğruna
Yazdığım mektup son sözdü sana

Belki dağlar duman duman savrulur
Belki sesin çığlık çığlık duyulur
Belki yavrun bir tabuta koyulur
Üzülme anne...

24 can daha gitti, 24 ananın ocağına ateş düştü
Gözlerden yaşlar aktı, sel gibi adeta
Olsun Atam olsun bu vatan için
24 can değil, 25 bin can feda olsun
Bir tane ölürüz bin tane doğarız
Bizi Çanakkalede o kadar kişi geçemedi
Üç beş tane çapulcu mu geçecek
Bizimkine şehit derler, Mehmet derler
Sizinkine ise leş
Masa örtüsü almışsınız elinize bayrak diye
Ağzınızda bir şarkı saçma sapan sözlerle
Duy ulan Ap.. "Ne mutlu Türküm diyene"

Hakkari 24 İçin Yazılan Rap Şarkı (Asi Stayla)


Reklamlar




Labels: , , , , , , ,



1 yorum:

  1. BU SARKI OROSPU COCUKLARI KALLESLERE GELSİN YEAAAA

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.