.










Şehit Asker Ağidi Memedim Aslan Memedim Cabur Dağdan Kuş Geliyor


Memedim Aslan Memedim (Cabur Dağdan Kuş Geliyor) Türküsü


Şehit Ağıdı Memedim Aslan Memedim Türküsü
        Şehit askerimizin ağıdı, adı "Mehmet" mi bilinmez ama şanı "Memet" herkes "Memet" dedi şehitdimize, analar şehadetlerinin ardından "Memedim" diyebildiler. Bazısı ağlamayı, gözyaşlarını yutkunmasıyla gömdüler bağırlarına, ağlayamadılar bile, göz yaşı dökemediler. Ağlayabilselerdi önce ağlayamayışlarına ağlayacaklardı o şehit yakınları. Ölmedi ya onlar da hissetti belki, hala hayatta ama bilmediğimiz ve aklımızın eremeyeceği bir hayatta o şehitler, şehitlere ölü denemez, ölen bedendir.
 Memedim Aslan Memedim Türküsünün Sözleri


Labels: , , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.