.










Askerden Avradina Mektup Ankarali İbo Komik Video



Ankaralı İbo Askerden Avradına Mektup Video İzle


Ankaralı İbo Askerden Avradına Mektup Sözleri
Eee nöbet de bitti gayri. Şöyle dinleneyim garıya bi mektup yazayım gayri.
Gülüm çomçak dikenim balla böreğim Japon kaşlım, sirke saçlım, inek memelim benim, Avradıma selam eder mektubuma devam ederim klasik sözleri bırakıp hemen mektubuma geçiyorum.
Sende sıkılma, uyuz olup kaşınma, haydı gözelim şeker ezelim Ulus'dan Bağluma yüreyerek gidelim.
Avradım benim hamçökeleğim benim. Seni o kadar çok seviyorum ki ahhhhhh seni o kadar çok seviyorum ki İğnenin deliğinden büyük, naylon ipliğinden daha kalın, cığaranın izmaritinden daha uzun.
Eşşek Gözlüm

Canım benim, o kadar gözel kokuyonki soğuk kuyu naylon ayakkabası halt yimi.ş Amma sanada iki çif sözüm var; eğer benden başkasına o gözel eşşek gözlerinle bakarsan Müslüm Gündüz babam olsun seni kör bıçakla doğrarım. bunu da biliver gari haa,ama sen beni üzmesezsen, çuval ağzı gibi büzmezsen, cadı ananan dedikodumu etmesen bende senin Kenan Işık'la kasa yasrışmasına katılmana müsade ederim. Karnı toklum, burnu boklum, seni o kadar çok özledim ki bilemen. Bilseydin şaşardın, buralardan kaçsardın, sana koşa koşa değil Mercedesle gelirdim Vallaha...
Benim kaktus çiçeğim, askerlik dedğin niki ha bitti habitecek şunun şurasında ne kaldı. Bak bi gunu bitti 14 ay 29 gun kaldı. Sende beni soracak olursan; 8 papağan 2 köpek yavrusu geçinip gidiyorum. Ha unutmadan anaya babaya selam parayı çok göndersinler vesselam. Eşşek gözlüm, burnu boklum, inek memelim, satırlarıma üzülerek son veriyom. Komutanım bu yanna doğru geliyor. Haydi hoşçakal. ufak tefek hatam olduysa affola. Mucuk mucuk kangal sucuk. Senden istiyorum bi düzüne çocuk. Seni seviyom la domuzun kızı...

Labels: , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.