.










Asik Nuri Yücel - Sehit Askerin Anasının Agidı Agri Dagi Gönder Bana Yavrumu Şehit Türküsü


Asik Nuri Yücel - Agri Dagi Sehit Asker Agit  Türküsü


Aşık Nuri Yücel Şehit Askerin Ağıdı Ağrı Dağı Gönder Yavrumu Sözleri Ve diğer şehit ağıtlarını sitemizde kolaylıkla bulabilir ve videolarını izleyebilirsiniz. Allah kavuştursun hasret çekenleri
Şehit Askerin Ağıdı Sözleri
Mehmet büyük bir hevesle gitmişti vatani vazifesini yapmaya
Asker elbiselerini zevkle giymişti Mehmet.
Ama ne yazıkki kısa bir süre sonra cenazesi gelmişti evine
Annesi oğlunun tabutuna sarılıp feryat ediyordu.
Yavrum Mehmedim evladım ben seni vatan vazifesi yapasın diye gönderdim
Cenazenle mi karşılaşacaktım diye feryat ediyordu annesi feryaaat.

Ben seni Ağrıya askere gönderdim yavrum ama Ağrı bana senin cenazeni gönderdi.
Ben seni böyle olasın diye mi büyüttüm, Ah Ağrı Dağı gönder evladımı.

Ağrı Dağı ne de yüce başın var, dumanın var boranın var kışın var
Dudağında kara gözlü yavrum var, Ağrı Dağı gönder benim yavrumu

Yükseğinde yavru şahin seslenir, alçağında lale sümbül büslenir
Yavrum ağlar kirpikleri ıslanır, Ağrı Dağı gönder benim yavrumu
Gönder Ağrı Dağı benim yavrumu yavrumu yavrumu...


Ben seni asker ettim ama cenazen geldi.
Oğlum oğlum ah kimseler bilmez acımı, Ahh,
Ağrı Dağı gönder evladımı, geri ver evladımı bana

Ne güzeldir ovaları düzleri, gün geçtikçe ben yavrumu
Senin olsun gelinlerin kızların, Ağrı Dağı gönder bana yavrumu
Gönder Ağrı Dağı bemim yavrumu yavrumu yavrumu...


Neyleyim ben gelinleri neyleyim kızları

Eğer seninle otursak köşke, delindi yüreğim, düşmüşen aşka
Şu fani dünyada da yar senden başka, kırıla kolları saramayayıydım
Şu fani dünyada da yar senden başka, kırıla kollarım saramayaydım.

Labels: , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.