.










Gülüm Ben Gidiyorum Askerin Yolculuk Şarkisi Gökhan Şen


Gülüm Ben Gidiyorum Asker Türküsü

ASKER İN YOLCULUK ŞARKISI .... 



Gülüm ben gidiyorum, askerin yolculuk şarısı, gitmeden askerin sevdiğine vasiyeti,istekleri bekleme isteği, askerin sevdiğine fermanı, gönlünün mektubu, askerin şiiri...
Gülüm Ben Gidiyorum Şarkı Sözleri
Gülüm ben gidiyorum
Bebeler sana emanet.
Ben dağlarda üşürken
Bu ev için olacaksın
Kaderde varsa ölmek
Başın dimdik yaşamaya devam et.

Gülüm ben gidiyorum
Sen adımıza sahip ol.
Aklın kalmasın bende
Gülüm bekle döneceğim elbet.
Kaderde varsa ölmek
Başın dimdik yaşamaya devam et.

Gülüm ben gidyorum
Yarınlarım seninle
En güzel resmin göğsümde
Gülüm bekle döneceğim elbet
En güzelsin göğsümde
Gülüm Bekle döneceğim elbet

Gülüm ben gidiyorum...i

Labels: , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.