.










Şafak 460 Donerim Birgün Asker Şiiri


Şafak 460 Donerim Birgün Asker Şiiri
Şafak 460, ilk günün bunalımıyla ve derdiyle ancak bu kadar güzel bir şiir dile getirilebilir. Daha umutlar taze "Askere gidenler orada kalmaz." sözleri özetliyor aslında duyguları, bu şiirde yoruma gerek yok. Şiir konuşsun...

Şafak 460 Dönerim Birgün Şiiri
460 şafak dönerim bir gün

Şehrin ışıkları karanlık,yanmaz.
Askere gidenler orada kalmaz.
Hasrettir,çekilir çaresi olmaz.
460 şafak dönerim bir gün

Gün saydım,ay saydım hiç biri geçmez.
Askerlik 15 ay duruda bitmez
Sevenler yarini terk edip gitmez.
460 şafak dönerim bir gün

Sayende delirdim,çılgına döndüm
Geceler boyunca uykumu böldüm
Yarimi aradım kimleri gördüm
460 şafak dönerim bir gün
                      TAYFUN ŞAHİN

Labels: , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.