.










Cansever Asker Memedim Şehit Ağidi Türküsü (Toprağa Yar Olmuş Memedim)



Cansever Asker Mehmedim Şehit Ağıdı


Cansever Asker Mehmedim (Asker Mektubu) Şehit Türküsü
Acı dolu, bir annenin oğlunun şehadetine üzüntüsünü, babanın acısını, şehit ağıdını dışardan bakan bir gözle dile getirmiş bir şehit ağıdı... Canseverden Memedim Türküsü...
Asker Memedim Şarkı Sözleri

Ağıtlar yakıyor asker anası
Yüzünü kapatmış yanmış babası
Kalbinde bulunmuş kurşun yarası
Şehit düşmüş dağda asker Memedim


Ağlamayın diye bir mektup yazmış
"Rüya gördüm anam ayrılacağız "
Mektubun içine gözyaşı akmış
Al bayrak içinde geldi Memedim


Memedim memedim memedim
Vay vay  vaaay toprağa yar oldu Asker Memedim
Memedim memedim memedim
Vay vay  vay vaaay toprağa yar oldu Asker Memedim


Anası kucaklar cansız bedeni
Toprağa verecek oğlu Memedi
Yar gelmiş ağlıyor yanar yüreği
Al bayrak içinde şehit Memedi
Yar gelmiş ağlıyor yanar yüreği
Al bayrak içinde geldi Memedi


Ağlamayın diye bir mektup yazmış
Rüya gördüm anam ayrılacağız
Mektubun içine gözyaşı akmış
Al bayrak içinde geldi memedim


Labels: , , , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.