.










Dokulen Bu Kanlar Ceza Rap Herşey Vatan İçin Turkish Rap (Nefret Vatan Şarkısı)



Dökülen Bu Kanlar Ceza Rap

Şarkının Sözleri
Dökülen Bu Kanlar Şarkısı Sözleri


Her sey vatan için
Her sey vatan için

( Ceza - [NEFRET] )

Dokulen bu kanlar yaralar baglamaz ,
Aci degil bu vatan topragina dokulen karis karis
Ya vatan yada can,Rabbin´den rahmet sana ; Kefensiz yatan
Gozunu buraya dikenin oyarim gozunu
Cakal , fazla golge ediyorsun ha!
TurkceRap´te milliyet,biraz daha ciddiyet ,
Yaylan ulan ibne simdi NeFReT onunde .
Saga sola bakmasana lan simdi bana !
TurkceRap´te geliyorum iste sana bomba,
Dalgalanan goklerde yildiz ve hilal
Hakkidir Hakka tapan Milletimin istiklal ...

( Dr.Fuchs - [NEFRET] )

Calisan Turkiye gozumun onunde
Ata´m sen rahat ol yerinde
Mehmetcik tepede bekler nobette
Turk Bayragi dalgalanir goklerde...
Turkiye icin olurum ben sozumde
Kimse duramaz turk´un onunde
Ben varsam bu dunya uzerinde
Kimse duramaz bu vatan goklerde
Her zaman ilerleme hedefinde
Sozunu tutan ve namusun pesinde
Bu vatanin ustunde herkez
Kardestir Bunu Beynine iyi Yerlestir ...


Her sey vatan için
Her sey vatan için

( Yener )

Bizans´i sasirma sabrimi tasirma
Geliyor sille , TurkRapinden sonra tuner-
Kartal gibi havalanirim goklere
Gokler benim ; ay yildiz benim simgem .
Affedemem vatanima yanlis yapani
30.000 askerin canini alani
Hatirasi var sehidin unutmadim
Yapilanlarin hepsini hatirladim
Gozumun onunde aglayan bir kucuk cocuk
Baba diyor babasinin kunyesine ,
Mezar tasina sarilmis neden niye ?
Sordum bunu kendime ...

( Turbo [Statik] )

Vatan vatan toprak altinda yatan
Unutma sakin seni aldatan her zaman Seytan!
Bitsin artik olumler ,
Bitsin artik bu cile Cekemem bile bile ...

(Dus-Man [SES] )

Birlikten guc dogar ,
Gucler birlesti : Statik , Nefret , Ses , Yener ...
Gucler birlesti kotulukleri kovar vatan sagolsun .
Budur bizi birlestiren nokta
Hedef dorukta Sasma
Bir elin nesi var iki elin sesi var
Gucler birlesti HiPHOP SonsuZa KAdar (Sonsuza Kadar...)

Her sey vatan için
Her sey vatan için
Sözleri Kaynağı:http://www.garaj.org/soz-tab/43F/statik-nefret-ses-yener-vatan

Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.