.










Ben Bir Askerim Bahar Askerim Benim Yigidim Benim Damar Asker Şarkısı


Ben Bir Askerim Bahar Askerim Benim Yigidim
Ben bir askerim nöbet beklerim bayrağım benim nöbet beklerim, çok güzel bir asker şarkısı. Belki de asker yolu bekleyenlerin gözünden kaçan bir asker şarkısı, çoğu kimse bu şarkıyı hatırlamıyordur, belki de bu sayfayı başka bir asker şarkısı ararken bulmuşsunuzdur. Neyse Klibimiz aşağıda


Askerim Benim Şarkısının sözleri

        Ben bir askerim, Askerim Benim Şarkı Video İndirme işlemi dışında herşey yapabilirsiniz, mesela facebookta paylaşın, veya sözlerini alın, veya defalarca dinleyin...
Bahar Askerim Benim Şarkı Sözleri
Ben bir askerim nöbet beklerim
Bayrağım benim vatan beklerim

Sen dağlarda gezerken, sanma ki ben mutluyum
Kışlan yüreğim olmuş, hasretinle doluyum
Askerim, yiğidim.
Askerim benim, yiğidim benim
Seni özledim, yolun gözledim

Gözüm yolunda kaldı resmin koynumda kaldı
Senin için ölürüm, sevdan canımda kaldı
Askerim, yiğidim
Askerim benim, yiğidim benim
Seni özledim, yolun gözledim

Labels: , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.