.










Yetenek sizsiniz annem rap Sezer Kuzucu Özeledim Anne



Yetenek Sizsiniz Annem Rap Şarkısı Sezer Kuzucu



Yeteneksizsiniz Uşuyorum Anne Rap Şarkı Sözleri

Uşuyorum, uğuyorum kimler sarsın beni anne
Geceler , geceler sensiz geçmiyor be anne,
Toprağını öpeyim bir kere, ne olur bir kere yanıma gel anne
Herkes anne kıymeti bilsin, pişman olursunuz sonra gidince

Ölmek bu kadar kolay mı anne
Hayatımızdaki iş son perde
Kapanıyo gözlerim annem önümde
Tutmuyo dizlerim bedenim yerde
Şimdi sen yanımda olmasan bile
Aklım fikrim yine hep sende
Bak bana anne gör sefil halimi
Bırakıp gittin ellere beni
Mezarının taşına başımı da koydum
Kalk mezarından uyan be anne!

Gözlerim yaşlıydı veda ederken
Allah'a emanet dedim giderken
Beni gördüğünde yüzün gülerken
Gözün kapandı gittin birden
Özledim annem

Uykuyu terkederdin anam ben uyanınca
Başımda beklerdin ya anam hastalanınca
Göz yaşı akıtırdın be anam canım yanınca
Ne olur anne, ne olur hadi gel yanıma
Herkes anne kıymeti bilsin, pişman olursun sonra gidince

 Reklamlar



-->

Labels: , , , , , , , ,



1 yorum:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.