.










Kara Çadır Biri Mehmet Bir Memiş İlyas Salman Asker Türküsü (Kara Çadır İs mi Tutar)


Biri Mehmet Bir Memiş İlyas Salman Asker Türküsü


                    Kara Çadır Biri Mehmet Biri Memiş Türküsü Çok Güzel Bir Türkü, Ağlayanım Anam Bacım Elin Kızı Yas mı Tutar Sözlerinin geçtiği şarkı, Yemen Türküsü diye de geçer
Kara Çadır Türkü Sözleri
Kara çadır is mi tutar
Yağlı mavzer pas mı tutar
Anam ağlar bacım ağlar
Elin kızı yas mı tutar

Ateşi toz öldürür
Sürmeyi göz öldürür
Yiğidi kılıç kesmez
Bir acı söz öldürür

Adım dillerde söylenir
Dostlar benimle eğlenir
Bir hafta geçmez evlenir
Elin kızı yas mı tutar
Bu türkünün ve diğer bütün türkülerin her sanatçı yorumuna göre
değişik şekliller vardır. Bu nedenle genel kabul görmüş sözleri eklemeye
gayret ettiğimi bildirmek isterim. Bu şarkıda geçen Osmanlı ifadesi belki
de orjinalınden geliyordur, ama daha önce hiç duymamış olmam onu etklememi engelliyor ve kabul görmüş sözleri ekliyorum.
Sitedeki Sözlerin Çoğunu Kendim parçaya bağlı kalarak yazıyorum, o nedenle eksik ve yanlışlar varsa affola... Saygılar Asker Şarkıları Türküleri Şiirleri ve Gurbet Şarkıları Hepsi Sizin Olsun, Zahmet olmazsa yorumlar bana olsun...

Labels: , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.