.










Komutanim Siirli Bayrak Gibi Sevdim Asker Türküsü


Komutanim Siirli Asker Turkusu


Şarkının Sözleri

Komutanım Güzel bir asker şarkısı, bayrak gibi vatan gibi sevdim diyor, özledim diyor şiirli ve düet içeren bir şarkı.
Komutanım Şiirli Düet Asker Türküsü Sözleri (Komutanım Sözleri)
Asker
Bir gün olsun da razıyım, izin versen komutanım
Nazlımı bir kez göreyim, emret ölem komutanım
Nazlımı bir kez görem şehit olam komutanım
Dalga dalga bayrak gibi Anadolum toprak gibi
Şu gördüğün sancak gibi sevdim onu komutanım

Sevgilisi
Aramızda uzun yollar var, sıra sıra dağlar var
Bir Leyla Mecnun - Bir Ferhat Şirin - Bir Aslı Kerem gibi
Anlatılmaz sevgimiz var
Hasretin kor kor yüreğimi yakar, ama önce vatan önce bayrak
Namus borcumuz var.

Asker
Bugün kötü bir düş gördüm, Nazlım gelin oluyordu
Komandom nerdesin diye ağlayıp yalvarıyordu
Askerim nerdesin diye ağlayıp yalvarıyordu

Dalga dalga bayrak gibi ana yurdum toprak gibi
Şu gördüğün sancak gibi özledim ben komutanım

Sevgilisi
Beyaz gelinlik gidydirseler de kefen diye giyerim onu üzerime
Gözlerimizi açmadık mı ben sende sen bende
Dolmadık mı ikimiz de bu sevgiyle
Sen beni bana emanet edersin de ben gider miyim ellere
Vatan borcun bittiğinde, eğer yoksam bıraktığın yerde
Kefen diye giydiğim gelinlikle, gelinin olarak beklerim.

Asker
Vatan için canım feda ölmekten hiç korkmuyorum
Telefonda ağlıyordu, verecekler biliyorum.
Telefonda ağlıyordu, o gidecek biliyorum

Dalga dalga bayrak gibi ana yurdum toprak gibi
Şu gördüğün sancak gibi sevdim onu komutanım
Dalga dalga bayrak gibi Anadolu toprak gibi
Bu gördüğün sancak gibi sevdim onu komutanım

Labels: , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.