.










Firar Asker Şarkisi Zafer Toprak Askerde Ayrılık (Asker Yolu BEKLEYEMEYENLERE)


Firar Asler Şarkı Klibi (Zafer Toprak)


Firar Asker Şarkısı
      Askerde terkedilmek herhalde en kötü acılardan biri olsa gerek. Çünkü elin kolun bağlı laf söylemek için bile fırsat bulamayabilirsin. Çok cesurlar, ya da dikkatli düşünemeyenler "Firar" ile iş görebilir. Şarkının sonunda şiirli bir bölüm var. Baştan sonra güzel bir çalışma, Bu asker yolu bekleyenlere değil, "Bekleyemeyenlere Gelsin!!!"
Firar Asker Şarkısı Sözleri
Peygamber ocağında nöbet tutarken
Kendimle aslan gibi gurur duyarken
Telefon çaldı içim karardı
Kötü haber mi var demeyin sakın

Sen sen, beni terketmişsin
Sen sen, bunu sen diyemezsin
Sen sen, firara sebepsin
Sen sen, off of

Üç beş nöbetim kabusum oldu
18 ay bana bin asır oldu
Şafağım karardı gözüm karardı
Teskerem yok artık çünkü sen yoksun
Teskerem olmasın çünkü sen yoksun

Sen sen, beni terketmişsin
Sen sen, bunu sen diyemezsin
Sen sen, firara sebepsin
Sen sen, oof of

Sen sen, beni terketmişsin
Sen sen, bunu sen diyemezsin
Sen sen, firara sebepsin
Sen sen, offf offff

"Canın sağolsun" diyemiyorum
"Seni böylesine çok severken
"Mutlu ol" diyemiyorum
Be insafsız Mehmetçiğin umudu kuşun kanadındayken böylesine
Bana bu adi haberi sen veremezsin, buna bana sen diyemezsin

Sen sen, beni terketmişsin
Sen sen, bunu sen diyemezsin
Sen sen, firara sebepsin
Sen sen, oof of

Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.