.










Rap Kanlı Mektup Bir Şehidin Son Mektubu


Rap  Kanlı Mektup Bir Şehidin Son Mektubu


Bir Şehidin Son Mektubu Kanlı Mektup Şiir Sözleri

Validenin gözleri yaşla doldu
Ve aldığı son şey kanlı bir mektuptu
Ve ağlama anacığım oğlun oldu şehit
Son nefesiyle yazdı sana beyit

Ben bir garip mehmedim, yuvamda bekleyenlerim
Annem babam ve yarim, kimseye zarar vermedim
Türk olarak büyüdüm ve aynen öyle yetiştim
Ayrılıkların ortasında birlik olarak çekiştim(?)
Gururumla başbaşa kaldım, onurumla çekiştim
20 yıldır durmadı Mehmet Bugünler için yetiştim
Okudum büyüdüm gezdim tozdum atalarım gibi geliştim
Parmak tetikte göz namluda vatan korumak tek işim
2 sene 1 yıl altı ay derken su gibi geldi o gün hemen
Sülüsüm elimde gidiyorum anam bekleme belki hiç gelmem
Şehit olsa Mehmedin bitmese hiç teskerem
Geldiğimde sizi burda bulmaktır tek gayem
1.00 dakikada

Labels: , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.