.










Memedim Aslan Memedim Şefkat Tepe Şehadet Ani


Şefkat Tepe Dizisinden (Cabur Dağdan Kuş Geliyor) 




Memedim Aslan Memedim Türkü Sözleri
Karşı Dağdan Kuş Geliyor,
Mavzer Sesi Hoş Geliyor,
Bölük Bölük Giden Asker,
Geri Dönmüş Boş Geliyor,

Yazık Oldu Genç Yaşına Vay,
Memedim Aslan Memedim,
Memedim Civan Memedim,
Dağlarda Ceylan Memedim,
Ağ Demir Polat Memedim,

Karşı Dağın Mağarası,
Şen Olsun Urfa Kalası,
Bir Yanımı Dert Çürüttü,
Bir Yanım Mavzer Yarası,

Yazık Oldu Genç Yaşına Vay,
Memedim Aslan Memedim,
Memedim Civan Memedim,
Dağlarda Ceylan Memedim,
Ağ Demir Polat Memedim,

Cabur Dağda Bağ Olur Mu,
Kara Yazı Ağ Olur Mu,
Bunca Sene Mahkum Gezen,
Yüreğinde Yar Olur Mu,

Yazık Oldu Genç Yaşına Vay,
Memedim Aslan Memedim,
Memedim Civan Memedim,
Dağlarda Ceylan Memedim,
Ağ Demir Polat Memedim ,

           Karşı Dağdan Kuş Geliyor Mavzer Sesi Hoş Geliyor, güzel bir asker şarkısı ve klibi, Allah şehit yakınlarına sabır versin, Vatan ve millet için şehadete koşanları da eksik etmesin... Şefkat Tepe Dizisi gerçekten güzel bir dizi. Asker yolu bekleyenler bu ve benzeri dizilerde sanki eşini,nişanlısını veya oğlunu, kardeşini görmüş gibi oluyor, yeşiller içindeki herkes kardeşi, eşi oluveriyor, onlara o gözle ve şefkatle bakıyor. Asker yolu beklemek öyle bişey işte. Filmler izliyorsunuz farklı farklı, şehit haberi duyunca yüreğiniz hopluyor. Teröre daha bi lanet ediyorsunuz. Ve özleminiz arttığında işte bu gibi asker şarkıları türküleri veya resimler olan herhangi bir yerde(site-blog) bu yazıyı okuyorsunuz...
         Aşağıdaki Kayıtlar İlginizi Çekebilir
Diyarbakır Silvan 13 Şehit İçin Yazılmış Rap Şarkısı

Oğuz Parparoğlu Askerin Ağlatan Mektubu Müzikli Sözleri

Vatan için öldüm ağlama anam (Nişanlıma söyleyin)

Labels: , , , , , , , , , , ,



3 yorum:

  1. artık kimseler ölmesin duru kardeş kardeşi vurmasın herşey bitsin barışlık gelsin kardeşlik sağolsun

    YanıtlaSil
  2. bunu dinley kürt yada türk hic mmi ici sızlamıyor ice düşünsün

    YanıtlaSil
  3. tamemen haklısınız, sağduyu lazım insanımıza, dışlama değil kabul etme. Nefret etme değil sevmek lazım

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.