.










Ankarali ibo Asker Akşami Mersinli İsmail Düeti


Ankarali ibo Asker Akşami  Mersinli İsmail Düeti
Sigaramın dumanında hasret kokuyor. Dokunmayın tertibime Mektup okuyor. Şiirli Asker Türküsü


Ankaralı İbo Asker Akşamı Şarkı Sözleri
Bir başkadır kışlaların akşamı
Bir hüzün içimi kavurur gider
Eğitim alanı tozlu yol gibi
Tozunu bağrıma savurur gider.

Sigaramın dumanında hasret kokuyor
Dokunmayın tertibime mektup okuyor

Köyümüzden haber çok mu tertibim
Bize selam sabah yok mu tertibim
Kepleri havaya atma tertibim
Teskereyle hasret biter de gider

Sigaramın dumanında hasret kokuyor
Dokunmayın tertibime mektup okuyor

Her güneş batışında nedense bir yalnızlık çöker üstüme
Dalar gider gözlerim uzaklara,
Bölükteki arkadaşlarım çarşı izninde
Ben gidemedim istemedim,
Anam hastaymış, derdi ne? Onu da söylemediler.
Çavuşum saklıyorsun ama bugün sen de üzgünsün sen de benim gibisin...

Labels: , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.