.










Benim Kara Gözlüm O Şimdi Asker (Annenin Oğluna Şiiri


Benim Kara Gözlüm O Şimdi Asker
"Duydum ki yavrum çok hasta oImus. GüI gibi benzi sararıp solmus.Mektubun içine bir resim koymus. Benim kara gözIüm o şimdi asker." Anne yüreği ve sevgisi kıyamaz analar oğullarına, dayanamaz askerliklerine, ana değil ana anası olmak bile ağlatır insanı, Ninelermiz de bizi ağlayarak yolcu etmedi mi?

Şiirimiz Benim kara gözIüm o şimdi asker
Yirmi yıldır hep adını söyIedim
Benim kara gözIüm o şimdi asker
Büyüttüm besIedim asker eyIedim
Benim kara gözIüm o şimdi asker

Arada sırada mektup atıyor
Bağzı gece gündüz dağda yatıyor
kıprıs dağIarında nöbet tutuyor
Benim iki gözüm o şimdi asker

Duydum ki yavrum çok hasta oImus
GüI gibi benzi sararıp soImus
Mektubun içine bir resim koymus
Benim kara gözIüm o şimdi asker

OImaz imiş mehmetciğin yuvası
EIbette çekiIir vatan davası
Çok özIedim mdeyip duruyor anası
Benim kara gözIüm o şimdi asker

DayanaIım yavrum hasretIik acı
EIbet yapıIacak bu vatan borcu
YoIunu bekIiyor bak baban hacı
Benim iki gözüm o şimdi asker
                         Garip Haci
Başka bir Bölümde Paylaştığımız Annesinin Bir Kuzusu Canım Askerim Şarkısı 
           Şiir İle Bağlanlı Annesinin Bir Kuzusu Asker Türküsü




Şarkının Bulunduğu Sayfaya Gitmek ve Sözlerine Ulaşmak isterseniz...
Annesinin Bir Kuzusu Canım Askerim Sözleri

Labels: , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.