.










Ceylan-Eledim Eledim Asker Eyledim Şehit Asker Türküsü



Ceylan-Eledim Eledim Asker Eyledim Şehit Asker Türküsü


Ceylan Eledim Eledim Asker Eyledim Asker Türküsü, Bir Güzel Siması Aklımı Alan Aşkın Ateşidir Yavrum Sinemi yakan, Güzel bir askr türküsü, eledim eledim, Ceylan Yorumuyla ,Asker yolu bekleylenler, asker anneleri, asker sevgilileri,kardeş yolu bekleyenler,şehit yakınları bu güzel şarkı veya ağıt diyelim sizin duygularınıza tercüman olsun, gitti de gelmedi diyenlere...

Ceylan Eledim Eledim Asker Türküsü Sözleri
Eledim Eledim Höllük Eledim Sözleri

Eledim eledim höllük eledim
Aynalı beşikte canan bebek beledim
Büyüttüm besledim asker eyledim
Gitti de gelmedi canan buna ne çare
Yandı ciğerim de canan buna ne çare

Bir güzel simâdır aklımı alan
Aşkın sevdasını canan sineme saran
Bizi kınamasın ehl-i din oğlan
Gitti de gelmedi canan buna ne çare
Yandı ciğerim de canan buna ne çare

Labels: , , , , , , , ,



3 yorum:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.