.










Yandim Oğul Mehmetcik Mustafa Küçük Asker Türküsü (Bilinmeyen Asker Türküleri)



Mustafa Küçük Yandım Oğul Mehmetcik Asker Türküsü



Yandım Oğul Mehmetcik Asker Türküsü Sözleri 
(Mustafa Küçük Asker Türküleri)




Gelir diye yollarını gözlerim.

Dönülmez yollara gittin mi oğul oğul?

Yaş yerine kan akıtır gözlerim.

Yaktın yüreğimi yanarım oğul oğul.



Elbiseni saklıyorum.

Her bayramda kokluyorum.

Kapılarda bekliyorum.

Gelmez oldun oğul.



Yandım oğul öldüm oğul.

Kırıldı kolum oğul.

Tutmuyor elim oğul oğul.



Yandım oğul oğul.

Öldüm oğul oğul.

Kanadım kolum oğul.

Tutmuyor elim oğul oğul.



Oğul seni yüce Haktan diledim.

İpek kundaklara sardım beledim oğul.

Büyüttüm vatana asker eyledim.

Ölüm haberini verdiler oğul oğul.



Dur diyemem gözlerimin yaşına.

Doyamadım kirpiğine kaşına oğul.

"Şehit" yazdık mezarını taşına.

Kahpe kurşunlara geldin mi oğul oğul?

Labels: , , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.