.










Vatan için Öldüm Ağlama Anam Nişanlima Söyleyin Mektup Yazmasın-Çeyiz Düzmesin Şehit Mektubu


Vatan İçin Öldüm Ağlama Anam (Nişanlıma Söyleyin) Asker Türküsü


Vatan İçin Öldüm Ağlama Anam
        Türkünün Sözleri Sayfanın Aşağıdadır. Güzel bir asker türküsü, bu şehit mektubu diyebiliriz, Katagorilerde yeri olmadığı için Şehit Ağıtlarına koydum; ama bu çok farklı bir asker parçası, şehidin ağzından dillendirilmiş, şehidin şehit olmadan önce yazdığı bir mektup değil, şehit olduktan sonra ailesine veda mektubu gibi olmuş, bu şehit türküsü, bu askerin kendi vasiyeti, ailesini emanet belgesi, yavaş bir müzik ve güzel resimlerle süslenerek başarılı bir video klip oluşturulmuş. Askerlerimize ve onların yollarını bekleyenlere armağan olsun bu parça. Allah kimseye üzüntü acı ve keder vermesin.



     Vatan İçin Öldüm Ağlama Anam (Nişanlıma Söyleyin Mektup Yazmasın) Şehit Asker Şiir Türkü Sözleri
Nişanlıma söyle mektup yazmasın
Düğünüm var diye çeyiz düzmesin
Bayramlarda yaslı yaslı gezmesin
Vatan için öldüm, ağlama anam

Bayrağa sarıldım bak yatıyorum
Vatan için kanımı akıtıyorum
Nişanlımı emanet bırakıyorum.
Oğlum öldü diye ağlama babam
Oğlum öldü diye ağlama anam

Labels: , , , , , , , , , , , , ,



2 yorum:

  1. emeği geçen bütün dostlara tşklrr

    YanıtlaSil
  2. sesli sohbet sitemde hep çalıyorum canlar parçaları bütün asker kardeşlerimize gitsin www.yalnizkurtsesli.com

    YanıtlaSil

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.