.










Vatan Asker Etti Beni Savaş Göçer Ankara Havasi Şarkısı (Angaralım)


Vatan Asker Etti Beni Savaş Göçer Ankara Oyun Havası Türküsü


Savaş Göçer Vatan Asker Etti Beni Sarkısının Sözleri
Vatan asker etti beni
Karda bekliyorum seni
Askerlik gülün dikeni
Bayrağını salla salla

Silahım var sarılacam
Ya ölecem ya kalacam
Resmini hep saklayacam
Bayrağını salla salla

         Ankara havası asker türküsü, Vatan Asker Etti Beni güzel bir oyun havası, aslında bu şarkıya oyun havası da denemez fakat söyleyenin kimliği, önceki şarkıları ve söylerken kullandığı dil ile kullanılan müzik aletleri  ritimle birleşince- sözleri dışarıda tutarak- "Bu bir asker oyun havasıdır." denilebilir.

Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.