.










Cüneyt Özgür (Vatan için Gidiyorum Sizin için Döneceğim) Asker Türküsü Şarkisi


Cüneyt Özgür Asker Türküsü Vatan İçin Gidyorum (Canın Anam Canım Yarim)


Cüneyt Özgür Vatan İçin Gidyom Sizin İçin Döneceğim Asker Şarkısının Sözleri
Memeleketin yolu uzun, anam demiş özledim kuzum
Geceleri uykusuzum, döneceğim bekle anne

Vatan için gidiyorum, senin için döneceğim
Canım anam canım yarim sizi çok özleyeceğim

Arkadaşlarım orada, anam, babam, gardaş orda
Nasıl duracağım burda sayılı gün biter anne

Vatan için gidiyorum sizin için döneceğim
Canım anam canım yarim sizi çok özleyeceğim

Memleketin yolu uzun anam demiş özledim kuzum
Geceleri uykusuzum, döneceğim bekle annem

Vatan için gidiyorum senin için döneceğim
Canım anam canım yarim sizi çok özleyeceğim

Arkadaşlarım orada, anam babam gardaş orada
Nasıl duracağım burda sayılı gün biter elbet.

Labels: , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.