.










Oğula Ağit Birgün Geldiki Vurdular Onu (Vay Vay Vay Vurdular Onu Şehit Ağıt)




Oğula Ağıt Bir Gün Geldiki Vay Vay Vay Vurdular Onu


Oğula Ağıt Bir Gün Geldiki Vurdular Onu Asker Şarkısı

      Öncelikle belirmem gerekir, daha önce böyle bir ağıt duymadınız. Çok güzel bir ses, tarz tamamen farklı, ses süper, anlatılanlar gerçekci, "vay vay vurdular onu", özür dileyerek söylüyorum, bu güzel seslinin adını bilmiyorum, bilenler lütfen yorum atsın ve böylelikle güncellemiş olalım.
Oğula Ağıt Bir Gün Geldi ki Vururlar Onu Sözleri
Binbir çileyle büyüttüm oğlumu
Yemedim yedirdim, bugüne getirdim

Cesurdu, mertti, kaya gibi sertti
Bir gün geldi ki, vay vay vay vurdular onu.

Beni kınama, arkamdan ağlama
Ne yaptıysam bilki halkım için derdi

Aslan gibiydi, sözünün eriydi,
Bir gün geldi ki, vay vay vay vurdular onu.

Yaşlı gözlerle beklerdim yolunu
Oğlum gider de ya dönmezse diye

Göz bebeğimdi, benim herşeyimdi
Bir gün geldi ki vay vay vay, vurdular onu.

Sabır taşından yaratılmış insan
Güle güle ağla kalanlar sağolsun

Yaşı yirmi idi canımın içiydi
Bir gün geldi ki, vay vay vay vurdular onu.

Kurşun değildi, top tüfek değildi
Zulüm yılanıydı bana nolur

Bir can gitse de binler var geride
Bir gün gelir ki hey hey hey "ezerler onu".

     Bütün şarkıların sözlerini, kendim yazarak geçirdiğim için bazen anlaşılmayan yerler oluyor. Onlar için özür dilerim, Hazır başka sitelerden kopyala yapıştır ile hazırlanan bir blog olmaması için, ve en önemlisi emek hırsızlığı olmaması için elimizden gelen gayreti sarfediyoruz. (Bulunan müzik ezgi ve klipler izlemek içindir, indirmesi yasak olan içerik için indirme yoluna gidilmemelidir. Zaten sitemizde indirme linki bulunmamaktadır)

Labels: , , , , , , , , , , , ,



1 yorum:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.