.










Yunus Bülbül Askere Gidiyorum (Askerin İstekleri Eski Asker Türküleri)


Yunus Bülbül Askere Gidiyorum (Askerin İstekleri)

Yunus Bülbül Askere Gidiyorum Şarkısının Sözleri
Ben giderken askere elimde tahta bavul
Teslim oldum kıtama yarim aklımda durur
Vatan görevi bu, borç ve kutsaldır.
Her 20 yaşına giren burdadır.
Ana baba yar hasreti daha başkadır,
Burnumda tüten köyüm şarkımda vardır.

Askerlik güzel şey be
Acısı tatlısı, karavanası,
Hele hele o yıllarca sürecek asker arkadaşlığı
Hepsi güzel be, hepsi bir birinden güzel
Vatan borcu, ah güzel askerlik.

Teskereme üç ay var
Üzülür arkadaşlar, öyle günler yaşadım
Yazsam sığmaz ki dağlar

Vatan görevi bu, borç ve kutsaldır.
Her 20 yaşına giren burdadır.
Ana baba yar hasreti daha başkadır,
Burnumda tüten köyüm şarkımda vardır.

Labels: , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.