.










Dj Cambaz Asker Oldum Anam Hakkin Helal Eyle Arabesk Rap Süper Asker Şarkısı Dinlemeye Değer


Dj Cambaz Asker Oldum Anam Arabesk Asker Rap


Dj Cambaz Asker Oldum Anam Arabesk Asker Rap
             "Ağlama Anam Oğlun Askerde", diye başlıyor. Askere gidişinden başlıyor, 3 ay sonra yanındayım diyor, askere yeni başlamış ve acemiliğe giden birisinin dilinden söyleniyor şarkı. Sanki askerlik acemilikten sonra bitecek gibi, daha askerlik başlamamış, bitmenin beklenmesinin daha gerçek özlem olduğunun farkında olunmadan yazılmış, Ustalık öncesi özlem gidermeden, dağıtım izininden bahsediliyor. Asker anası için hazırlanmış, Arabesk rap denilebilecek bir tarzda yazılmış ve seslendirilmiş güzel bir çalışma. Daha önce askerlik için arabesk rap tarzında yazılmış bir şarkı görmemiştim. İlginç ve kesinlikle hoşunuza gideceğini umduğum bir video klip.
 Dj Cambaz Asker Oldum Anam Arabeks Rap Şarkı Sözleri
Anam hakkın helal eyle eyle
Ağlama anam oğlun askerde
Bana gelsin dertle çile
Şehitler ölmez anam sabr eyle

Ah garib anam 15 ay yokum yanında,
Şehit olmaya gidiyom sakın aglama
Vatana canım feda teröre elveda
Bügün otobüsüm kalkar acemiyim ana
Ne kaldı ki şurda 3 ay sonra yanındayım ana
Bir gün gibi gelır sakın üzülüp aglama
Geride kardeslerim var emanet sana
Hakkını helal eyle kurban oldugum anam
Anam vatan borcu, namus borcu
Gün geldi işte oglun askere yolcu
Elinde G3 belinde cantası
Dağlarda gezer teröre lanet eder
Ezanımız dinmez bayrağımız sönmez
Bizler oldukca türk vatanı bölünmez
"Çanakkale gecılmez" "Şehıtler olmez"
İçimizdeki vatan aşkı asla bitmez
Her sey vatan ıcın, vatana canım feda
Oğlun gıdıyor ana uzaklara
İçinde vatan aşkı vatanı korumaya
Şehit olursam hakkını helal et anam bana
İçimde huzur mutluluk var be ana
Vatanı korumaya gıdıyorum be anla
Tamam yeter aglama be canım anam.
Var mı bundan iyisi dünyada söyle anam.
Oğlun vatana teslim oldu be anne.
Sakın ardımdan gözyasları dökme.
Kaderse varsa ölürüz be anne
Benden bütün herkeslere selam söyle
İlk mektubum işte bu anne
Beni burda mektubsuz koymayın anne
Yalnızım anne bak buralarda
Selam olsun bütün can yoldaslarıma
Halim keyfim çok yerinde anne
Sakın ha benı burda merak etme
Sizler iyi olun yeter be anne
Oğlunuz askerde anlayın ıste

Anam hakkın helal eyle eyle
Ağlama anam oğlun askerde
Bana gelsin dertle çile
Şehitler ölmez anam sabr eyle

Labels: , , , , , , , , , , ,



Bir Yorumu Esirgemeyin:

Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz

Blogger tarafından desteklenmektedir.